بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آماده برای جدال با ازبکستان + عکس

رامین رضاییان و علی کریمی با انگیزه در تمرین تیم ملی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۸:۰۰
رضاییان ؛ رامین رضاییان و علی کریمی با انگیزه در تمرین تیم ملی

در آخرین تمرین تیم ملی قابی از دو بازیکن سابق و فعلی سپاهان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضائیان و علی کریمی این روزها سرنوشت کاملا متفاوتی را دنبال می‌کنند، اما مرور مسیر حرفه‌ای این دو بازیکن یک نقطه اشتراک برجسته را میان آنها روشن می‌کند.
علی کریمی یکی از پرورش‌یافتگان آکادمی باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که در لیگ هفدهم که طلایی‌پوشان اصفهانی اصلا حال و روز خوبی نداشتند و فصل را با رتبه عجیب چهاردهمی تمام کردند، آخرین فصل حضورش را در سپاهان تاکنون پشت سر گذاشته است.
او پیش از این یک بار از سپاهان جدا شده بود و در دیناموزاگرب به کارش ادامه می‌داد، اما در آنجا شرایط برای علی کریمی خوب پیش نرفت تا دوباره به سپاهان بازگردد. کریمی پس از جدایی از سپاهان به استقلال پیوست و در پایتخت محبوب دل هواداران بخش آبی پایتخت شد، اما باز هم تصمیم گرفت فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و طی سال‌های اخیر به ترتیب در القطر، الدحیل و فوتبال ترکیه به میدان رفته است.

برای رامین رضائیان که این روزها ستاره بی چون و چرای سپاهان است، شرایط متفاوت‌تر رقم خورده است. او در راه آهن درخشید و به پرسپولیس پیوست. سپس چند سال حضور در فوتبال حاشیه خلیج فارس و سپس بازگشت به پرسپولیس و حضور در سپاهان.
کریمی در فصل جاری به کار خود در ترکیه ادامه می‌دهد و رضائیان هم تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارد. اما بی‌شک وقتی این دو بازیکن قصد انتخاب تیم آینده خود را داشته باشند، هواداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهند بود.

رضاییان ؛ رامین رضاییان و علی کریمی با انگیزه در تمرین تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *