بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کل اسپانیا علیه پیکه، حامی شکیرا !

118 شاهد آماده شهادت علیه پیکه در حمایت از شکیرا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۰
شکیرا ؛ 118 شاهد آماده شهادت علیه پیکه در حمایت از شکیرا

همسر سابق جرارد پیکه ۱۱۸ شاهد علیه او را گرد هم جمع کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال گذشته بود که یک دادگاه اسپانیایی اعلام کرد که اختلاف میزان پرداخت مالیاتی شکیرا ایزابل، مورد بررسی قرار بگیرد.

اکنون شنیده‌ها مبنی بر این است که شکیرا با عدم پرداخت خود، ۱۴.۵ میلیون یورو کلاهبرداری کرده ولی می‌بایست او تا ظهر روز دو شنبه برای جلسه دادگاه صبر کند و حتی انتظار می‌رود فرایند آن تا ۲۲ آذر ماه طول بکشد.

این پرونده به این ادعا مربوط می‌شود که شکیرا در طی سال‌های 2012 تا 2014 هر سال بیش از شش ماه را به عنوان مقیم در کشور اسپانیا زندگی کرده که در نتیجه او را مشمول مالیات می‌کند.

شکیرا ادعا می‌کند که مقامات مالیاتی در تلاش هستند تا به اعتبار او آسیب برسانند و از او به عنوان درس عبرت برای سایر مالیات دهندگان اسپانیایی استفاده کنند و معتقد است او با توجه به شرایط کارش در هیچ کشوری بیشتر از یک ماه اقامت نداشته است.

دادستانی کشور اسپانیا ۱۱۷ شاهد برای اثبات اینکه او در این مدت در داخل کشور بوده را جمع کرده که این افراد اعم از آرایشگران، تکنیسین‌های استودیو، معلمان فرزندان او، درمانگران و متخصصین زیبایی هستند و در این بین دوران زندگی مشترک او جرارد پیکه نیز مورد بررسی است.

سالبته این تنها اتهام شکیرا نیست چرا که El pais اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که شکیرا در سال ۲۰۱۸ درآمد خود را به دروغ اعلام کرده است و حال باید دید این موضوع به چه سمتی کشیده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *