بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ناگلزمان پس از باخت آلمان برابر ترکیه

ناگلزمان : وضعیت آلمان بد نیست و می‌توانیم برگردیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳
آلمان ؛ ناگلزمان : وضعیت آلمان بد نیست و می‌توانیم برگردیم

ناگلزمان پس از شکست برابر ترکیه، درباره دلایل این باخت، پنالتی ترکیه و عملکرد تیمش صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلمان و ترکیه در دیداری دوستانه مقابل هم‌دیگر صف‌آرایی کردند. در پایان ترکیه موفق شد با نتیجه ۳-۲ آلمان را شکست دهد. یولیان ناگلزمان پس از بازی درباره برخی از نکات این دیدار نظراتش را اظهار کرد.

«عملکردمان روی گل اولی که دریافت کردیم خیلی ساده و مبتدیانه بود. به شکلی اشتباه دفاع کردیم و به حریف موقعیت دادیم. ما کار را برای آن‌ها خیلی آسان کردیم. برخی به سطح روحی لازم برای پیروزی در چنین بازی‌ای نرسیدند. اگر در ده دقیقه اول می‌توانستیم به صورت کامل به حریف غلبه کنیم، نتیجه متفاوت می‌شد.

الان مجبور نیستیم همه چیز را دوباره سیاه و منفی کنیم. حداقل من خیلی از آن شرایط دور هستم. فعلا وضعیت بد نیست و می‌توانیم برگردیم. آنقدرها هم بد نبودیم. بدبینی شرایط را بهتر نمی‌کند.

گل سوم ترکیه نباید زده می‌شد زیرا پنالتی‌ای که داور گرفت اشتباه بود. حرکت کای طبیعی بود و پنالتی نیست. این قانون در رده ملی از بوندسلیگا سخت‌گیرانه‌تر است.

بازی بعدی‌مان برابر اتریش است. آن‌ها از نظر فوتبالی که بازی می‌کنند از ترکیه بهتر هستند. نمی‌توان تیم را به‌خاطر عدم پیروزی سرزنش کرد. هر بازیکن حداقل باید به سطح روحی حریفش برسد. فقط در این صورت در بیشتر بازی‌ها کیفیت بالاتری خواهیم داشت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *