بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد ضعیف پسر رونالدینیو در بارسلونا

عملکرد ضعیف ژوائو مندس پسر رونالدینیو در تیم جوانان بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۱
رونالدینیو ؛ عملکرد ضعیف ژوائو مندس پسر رونالدینیو در تیم جوانان بارسلونا

ژوائو مندس به عنوان پسر رونالدینیو وارد تیم جوانان بارسلونا شده اما این فصل آمار دور از انتظاری داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فشاری که این ژوائو مندس احساس می‌کند بسیار زیاد است، زیرا رونالدینیو یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال بوده است. خوان لاپورتا ماه‌ها پیش تایید کرد که مندس 18 ساله به تیم جوانان باشگاه بارسلونا پیوسته است.

او به تیم ب جوانان بارسا ملحق شد. مندس با برچسب “پسر رونالدینیو” به بارسا پیوست: با وجود تمرین در باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن، فلامینگو و کروزیرو او با قراردادی رسمی به بارسا پیوست.

او در میانه فصل به تیم ملحق شد و از آن زمان باشگاه سعی کرده اطلاعاتی از این بازیکن در رسانه‌ها منتشر نشود. بر اساس گزارش اسپورت اسپانیا، مندس اولین بازی خود را فوریه گذشته در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل تیم جوانان منچستریونایتد انجام داد.

پس از دو ماه تمرین، او رسماً با تیم ب جوانان بارسا در جام بین المللی مدیترانه (MIC) شرکت کرد. از آن زمان تاکنون او یک بازیکن نیمکت نشین بوده است. او در این فصل در تیم اصلی جوانان، تنها در بازی تاریخ 4 نوامبر برابر دام از ابتدا در ترکیب بود.

در این بازی او 82 دقیقه در پست وینگر راست بازی کرد. پسر رونالدینیو یک فوتبالیست چپ پا است و در مقابل دام نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد. او اشتباه بزرگی نداشت اما بازی کردن در پست غیرتخصصی برای او دشوار بود.

او در این فصل تنها در 3 بازی شرکت کرده و در مجموع 89 دقیقه بازی کرده است. ژوائو در بارسا کار می‌کند اما او هنوز در سایه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *