بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افتخاری دیگر برای لیونل مسی در فوتبال + فیلم

مسی بازیکن سال اینترمیامی شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۹


لیونل مسی بازیکن سال باشگاه اینترمیامی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ که پس از سال ها حضور در فوتبال اروپا و دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن راهی باشگاه حاضر در MLS یعنی اینترمیامی شده بود بالاتر از دیگر بازیکنان این تیم به عنوان بازیکن سال این تیم برگزیده شد.

نکته جالب اینجاست که این اتفاق در روزی اتفاق افتاد که ۱۴ سال پیش در همین روز لیونل مسی از نگاه مارکا به‌عنوان بهترین بازیکن سال لالیگا انتخاب شد و جایزه خود را از دست‌های دیگو مارادونا و آلفردو دی‌ استفانو گرفت.

لیونل مسی ۳۶ ساله که در فوتبال اروپا در طول دوران حرفه ای خود در بیش از ۸۵۰ موفق به ثبت ۶۹۸ گل برای دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن شده بود از ابتدای حضور خود در تیم اینترمیامی که مالکیت آن را دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد در ۱۴ بازی ۱۱ گل به ثبت رساند و در کسب اولین قهرمانی تاریخ این باشگاه در جام باشگاه های منطقه آمریکای شمالی نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

مسی که چندی پیش برای هشتمین بار توپ طلا را به دست آورده بود سال گذشته با قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کسوت کاپیتان تیم ملی آرژانتین به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال تبدیل شده بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *