بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به تیم یحیی گل محمدی

مرتضی فنونی زاده : پرسپولیس برای مساوی مقابل سپاهان به اصفهان رفته بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱
مرتضی فنونی‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

مرتضی فنونی‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : یمی مثل پرسپولیس باید با کار گروهی به گل برسد، در حالی که بازی زیاد جالبی را شاهد نبودیم، اما از ابتدای بازی مشخص بود که سپاهان برای کسب ۳ امتیاز به میدان آمده است پرسپولیس برای گرفتن مساوی به اصفهان رفته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت:

یک بازی فوق‌العاده بی‌رمق از سوی پرسپولیس را دیدیم که در خلق موقعیت گل ناموفق بودند. تیمی مثل پرسپولیس باید با کار گروهی به گل برسد، در حالی که بازی زیاد جالبی را شاهد نبودیم، اما از ابتدای بازی مشخص بود که سپاهان برای کسب ۳ امتیاز به میدان آمده است. پرسپولیس برای گرفتن مساوی به اصفهان رفته بود. ترکیب اشتباه و تعویض‌های اشتباه‌تر را شاهد بودیم، در صورتی که تیم یک بر صفر عقب است، اما کادرفنی هافبک دفاعی وارد زمین می‌کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس مهاجم ندارد، عنوان کرد:

کادر فنی هر هفته اعلام می‌کند که مهاجم ندارد، وقتی فوروارد ندارید پس چرا مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را به تیم‌های دیگر دادید؟ در بازی‌های آخر و دربی آل‌کثیر عالی بود و گل‌های مهمی را برای پرسپولیس زد. گل‌محمدی نباید به این راحتی چنین مهاجمی را از دست می‌داد. به هر حال باید خودش جوابگو باشد، چون وقتی تیم قهرمان می‌شود همه می‌گویند سرمربی خوب عمل کرده، هم اکنون نیز در این ناکامی باید پاسخگو باشد. بازیکنان را سرمربی جذب کرده است، سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا بازیکنان بدی بودند؟

کارشناس فوتبال ادامه داد:

نیمکت پرسپولیس از نظر مهره و ابزار قوی نیست و نفرات جایگزین خوبی برای تعویض‌ها وجود ندارد. از طرفی مربیانی که در کنار یحیی گل‌محمدی حضور دارند، ناشناخته هستند. در حالی که پیشکسوتان و شناسنامه‌های تیم بزرگ پرسپولیس، خانه‌نشین هستند! اما تیم فوتبال استقلال هر ۵ مربی‌شان از بازیکنان و پیشکسوتان‌شان هستند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه باید برای باخت و امتیاز از دست دادن جریمه وجود داشته باشد، گفت:

اگر نفرات و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس آپشن قراردادهای‌شان را دریافت می‌کنند، نوش جان‌شان و قطعاً حق آنهاست. اما آیا در قرارداد‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی نوشته شده است؛ زمانی که تیم در ۴ بازی ۳ امتیاز گرفت، تنبیهی هم وجود دارد؟ وقتی تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد به طور حتم باید درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی کسر شود. چطور تشویق وجود دارد، تنبیه نیست. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و انتظارات از این تیم محبوب بالاست.

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چطور باید از این اُفت خارج شود، خاطرنشان کرد:

هنوز بازی‌های سخت پرسپولیس باقی مانده است و ۲ هفته دیگر با النصر در عربستان بازی دارد. تیم بیمار و باید به پزشک مراجعه کند تا درمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *