بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس 1 – 2 سپاهان ؛ حامد لک رویایی قهرمانی گل محمدی را به باد داد + سند

پرسپولیس 1 - 2 سپاهان ؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر ؛ ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۲


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر از ساعت 21:50 امشب (شنبه) در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف سپاهان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه بی طرف گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مصاف هم رفتند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۲۱:۵۰/ ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان/ بدون تماشاگر

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شرزود تمیروف.
ترکیب سپاهان: 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

شرح گل
پرسپولیس صفر – سپاهان یک (دقیقه ۳۶: محمد نژاد مهدی): فشار سپاهان باعث شد دروازه لک در یک رفت و برگشت فرو بریزد. سانتر نورافکن با شوت حسینی همراه شد و پس از بلوکه شدن توپ، نژادمهدی با یک شوت سرضرب دروازه را باز کرد.

پرسپولیس صفر- سپاهان دو (دقیقه ۴8: سجاد شهباززاده): سانتر بلند سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با اشتباه عجیب و غریب حامد لک در توپگیری و اثرگذاری سجاد شهباززاده وارد دروازه پرسپولیس شد.

پرسپولیس یک – سپاهان دو (دقیقه ۸۲: علی نعمتی): پرسپولیس با خطای اسماعیلی فر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و سانتر عالی ترابی در این موقعیت با ضربه سر خوب علی نعمتی همراه شد تا دروازه مظاهری باز شود.

*دقایق حساس:
دقیقه ۱۹: پرسپولیس با خوش شانسی در این صحنه دروازه‌اش باز نشد. حرکت سریع سپاهانی‌ها از سمت راست باعث شد شوت مهاجم این تیم به تیرک بخورد و در ادامه آفساید مغانلو اعلام شد.
دقیقه ۲۷: فرصت خوب برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی بلوکه شد و در ادامه ضدحمله پرسپولیس شکل گرفت و شوت از راه دور تمیروف به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: فشار سپاهان باعث شد دروازه لک در یک رفت و برگشت فرو بریزد. سانتر نورافکن با شوت حسینی همراه شد و پس از بلوکه شدن توپ، نژادمهدی با یک شوت سرضرب دروازه را باز کرد.
دقیقه ۴۱: فرصت مناسب برای مغانلو به دست آمد که این بار لک توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۵۴: شوت از راه دور سرلک در چارچوب نبود و از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه سر ابراهیمی به تیرک سپاهان خورد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی در اختیار مظاهری قرار گرفت؛ رامین دد این صحنه به جایی شوت زد که دروازه‌بان یپاهان جایگیری کرده بود.

دقیقه ۷۲: فرصت عالی برای سپاهان روی ضدحنله به دست آمد و صربه نهایی اسماعیلی‌فر در چارچوب نبود‌.

دقیقه ۷۸: حرکت سیامک نعمتی از سمت راست با پاس در عرض او همراه شد اما کسی نبود که از این توپ استفاده کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *