بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیست جدید تیم ملی انگلیس اعلام شد

غیبت استرلینگ از لیست تیم ملی انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲
انگلیس ؛ غیبت استرلینگ از لیست تیم ملی انگلیس

از فهرست جدید انگلیس برای انتخابی یورو با حضور چهره های تازه رونمایی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از ساکرنت، انگلیس صعودش را به رقابت های سال آینده یورو در آلمان قطعی کرده است اما فهرست ۲۵ نفره برای بازی خانگی مقابل مالت و دیدار با مقدونیه شمالی پر از چهره های آشنا است.

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، به دلیل مصدومیت این دو بازی را از دست داد و ادی نکتیا، مهاجم آرسنال نیز که مشکل مچ پا دارد جای خود را به کالوم ویلسون از نیوکاسل داد.

یکی دیگر از چهره‌های غایب رحیم استرلینگ است. ساوتگیت گفت که درها برای استرلینگ مهاجم چلسی باز است، که از زمان حضور در تیم برای جام جهانی قطر در سال گذشته، پنج اردوی قبلی را از دست داده است.

ساوت‌گیت گفت: درها نه تنها برای رحیم بلکه برای سایر بازیکنانی که در تیم نیستند ۱۰۰ درصد باز است. ما نیازی به دانستن کیفیت و شخصیت او نداریم. او بخش مهمی از این تیم است. من فقط می توانم آنچه را که در جلسات گفته ام تکرار کنم، ما فوق العاده خوب بازی می کنیم و چه کسی را می توانم کنار بگذارم؟

ساوتگیت از مصدومیت استونز ابراز ناامیدی کرد و فاش کرد که ریس جیمز، مدافع چلسی پس از اینکه اخیراً به میادین بازگشته درخواست کرده که در ترکیب قرار نگیرد.

او در بخش بعدی صحبت هایش افزود:

من واقعا برای جان ناامید هستم. کیفیت بازی او فوق العاده است. او در حال حاضر از نظر مصدومیت دوران سختی را پشت سر می گذارد اما این مصدومیت به دیگران فرصت درخشش می دهد.

فهرست انگلیس برای دو بازی پیش رو در انتخابی یورو

دروازه بان ها: سم جانستون (کریستال پالاس)، جردن پیکفورد (اورتون)، آرون رمزدیل (آرسنال)

مدافعان: لوی کولویل (چلسی)، لوییس دانک (برایتون)، مارک گوهی (کریستال پالاس)، هری مگوایر (منچستریونایتد)، فیکایو توموری (آث میلان)، کایران تریپیر (نیوکاسل)، کایل واکر (منچستر سیتی)

هافبک ها: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، جود بلینگهام (رئال مادرید)، کانر گالاگر (چلسی)، جردن هندرسون (الاتفاق)، کالوین فیلیپس (منچستر سیتی)، دکلان رایس (آرسنال)

مهاجمان: جارود بوون (وستهم)، فیل فودن (منچستر سیتی)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، هری کین (بایرن مونیخ)، جیمز مدیسون (تاتنهام)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، بوکایو ساکا (آرسنال) اولی واتکینز (استون ویلا)، کالوم ویلسون (نیوکاسل)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *