بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره در سطح بلینگام و موسیالا

بولو زندن، ستاره سابق تیم بارسلونا : سیمونز به خوبی جود بلینگام و جمال موسیالا است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ | ۶:۱۵
سیمونز ؛ بولو زندن : سیمونز به خوبی جود بلینگام و جمال موسیالا است

بولو زندن، ستاره سابق تیم بارسلونا می‌گوید ژاوی سیمونز، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، به خوبی جود بلینگام و جمال موسیالا است و این ستاره نوظهور هلندی درس‌های مهمی از لیونل مسی گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونز هنوز تنها 20 سال سن دارد، اما از زمانی حضورش در آکادمی بارسلونا، لاماسیا مورد توجه قرار گرفت. برآورده کردن انتظارات بزرگ همیشه دشوار بود، اما این بازیکن باکلاس فصل گذشته به صورت قرضی در آیندهوون بازی کرد و عملکرد خیره کننده 22 گل را ثبت کرد و حالا تصمیم گرفته که دو سال هم قرضی در لایپزیگ سپری کند.

سیمونز امسال در لایپزیگ می درخشد و آمار 5 گل در 17 بازی را در لیگ آلمان دارد. ستاره سابق بارسلونا، زندن به گل می‌گوید که این جوان هیجان انگیز چقدر جای پیشرفت دارد:

“او برای آیندهوون نسبتا ناشناخته بود. منظور من از آن این است که همه درباره او کمی می‌دانستند چون او برای زیر ۱۸ سال هلند بازی می‌کرد، در آکادمی بارسا و پاری‌سن‌ژرمن هم حضور داشت اما او چندان در فوتبال بزرگسالان در مقطع باشگاهی ظاهر نشده بود. نمی‌دانستیم از او چه انتظاری داشته باشیم و او هنوز باید خودش را در سطح اول فوتبال ثابت می‌کرد.

به محض اینکه وارد شد، بسیار مثبت بود، نگرش خوبی داشت. سخت کار می‌کرد و می‌دیدی که او در این تیم‌های بزرگ‌تر بوده و از بازیکنان بزرگی مثل امباپه، نیمار و مسی یاد گرفته‌است.
او حرفه‌ای بود و دقیقا می‌دانست که چه می‌خواهد، به کجا می‌خواهد برود، و به نوعی به یک رهبر در زمین برای تیم تبدیل شد. او قطعا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان برای طرفداران با روش خودش بود. مثل یک توله سگ که بازی می‌کند و فقط از کاری که انجام می‌دهد خوشحال است. شما امیدوارید که او هرگز هاله‌ای را که دارد از دست ندهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *