بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه های عجیب مهاجم نساجی به هواداران پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا + سند

حسین زامهران مهاجم نساجی : هواداران بدانند تمام تلاشمان را می کنیم اما ما آدم آهنی نیستیم و نمی توانیم با تغییرات زیاد از هفته پنجم تیکی‌تاکا بازی کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰


بازیکن تیم فوتبال نساجی ایران پس از شکست این تیم برابر نوبهار در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار گرفته‌ایم اما آدم آهنی نیستیم!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین زامهران بازیکن تیم فوتبال نساجی ایران پس از شکست 3 بر 1 این تیم مقابل نوبهار و حذف از رقابت‌هایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

اولین بازی نیست که این اتفاق برای تیم ما رخ می‌دهد. اگر تیم ما بد بازی کند و توپ و میدان دست حریف باشد و گلی دریافت کنیم، مشکلی ندارد، اما وقتی فوتبال را ما بازی می‌کنیم اما گل می‌خوریم خیلی اذیت‌کننده است! این اتفاق چند بازی رخ داده است. اگر ما فوتبال بازی نمی‌کردیم حق داشتند که از ما انتقاد کنند!

وی افزود:

هواداران نساجی کاملا حق دارند که ناراحت باشند. ما چند هفته است که نتیجه مناسب نگرفته‌ایم، اما تیمی که نیمی از بازیکنانش تغییر کرده‌اند، نمی‌تواند از هفته پنجم تیکی‌تاکا بازی کند و نیاز به زمان دارد. چند بازیکن مصدوم داریم و بعضی از بچه‌ها با مصدومیت بازی می‌کنند.

زامهران درباره شعارهای هواداران علیه این تیم اضافه کرد:

وقتی در بازی مقابل آلومینیوم در اراک از دقیقه ۱۰ تیم ما تحت فشار هواداران قرار می‌گیرد، زجرآور است و من دلیل آن را نمی‌دانم. من گفتم هوادار حق دارد ولی باید کمی منصفانه نگاه کنند. بازیکنان نساجی آدم‌آهنی نیستند و همه تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم به کار گرفته‌ایم.

تیم فوتبال نوبهار با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و نساجی هم سه امتیازی باقی ماند تا ۲ دیدار باقی نماینده ایران در مرحله گروهی، تشریفاتی باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *