بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین رامین رضاییان به فدراسیون فوتبال و رقبای سپاهان + سند

رامین رضاییان : اگر سقف قرارداد می‌گذاریم قانون سقف چمن هم بگذاریم!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵


رامین رضاییان ، هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت : اگر سقف قرارداد می‌گذاریم قانون سقف چمن هم بگذاریم!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان پس از پیروزی 9 بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

اول می‌خواهم در مورد لیگ‌مان صحبت کنم از رؤسای کمیته استینافی می‌خواهم 2 دقیقه وقت بگذارند صحبت‌های من را اگر خوب است گوش کنند. از تیم ما 4 امتیاز کم شده امتیازاتی که ما بازیکنان برایش زحمت کشیده‌ایم. هواداران برای آن امتیازها خوشحالی کردند، کادرمان خوشحالی کرد. خود فدراسیون فوتبال کارت همان بازیکنان را صادر کرده است و این اتفاقی که افتاد خوب نیست. من عدالت را برای همه تیم‌ها می‌خواهم ما هیچ تخلفی نکردیم. مگر ما بازیکن محروم و غیر قانونی استفاده کردیم. بازیکنانی استفاده کردیم که خود فدراسیون فوتبال کارت آنها را صادر کرده است.

وی افزود:

مثلاً اگر من با مالیات مشکل پیدا کنم اول به من تذکر می‌دهند، بعد ممنوع‌الخروج می‌شوم، بعد اموالم ضبط می‌شود اما با خانواده‌ام کاری ندارند. من خودم به باشگاه گفتم باید حق‌مان را بگیرید. چرا از ما امتیاز کم شده است. اگر کسی تخلفی کرد با آن شخص بدترین برخورد را کنید چون افرادی که تخلف می‌کند موجب تخلف می‌شوند بازیکنان گناهی نکردند که خوشحالی را از آنها می‌گیرند اگر برای‌شان ثابت شد کسی در باشگاه سپاهان تخلف کرده با آن شخص برخورد شود. رحمتی و بیرانوند گفتند که دوست داریم در زمین برای امتیاز بجنگیم من دوست دارم امتیاز پرسپولیس برگردد از هیچ تیمی امتیاز کم نشود چون ما کار قانونی نکردیم اگر فردی تخلف کرد با خود آن برخورد شود ما برای تک تک امتیازات زحمت کشیده‌ایم. با شخص متخلف برخورد کنید نه با یک خانواده، بازیکنان و هواداران هیچ گناهی نکرده‌اند کارت بازی‌شان صادر شده و بازی کرده‌اند.

رضائیان در مورد باشگاه سپاهان گفت:

باشگاه سپاهان را باشگاهی حرفه‌ای می‌دانم اما اتفاقاتی که حول و حوش باشگاه می‌افتد درست نیست. 3 بر صفر مقابل الاتحاد باختیم که خارج از فوتبال بود. از AFC هم خواهش می‌کنم عدالت را در زمین برقرار کنند. اما اتفاقاتی که حول و حوش باشگاه می‌افتد آماتور است. باخت 3 بر صفر ما خارج از فوتبال بود. الاتحاد در زمین ما پیروز شود ایرادی ندارد اما از این اتفاق شوکه هستیم. امیدوارم این مسائل غیر حرفه‌ای جمع شود. مردم و هواداران این روزها دل‌خوشی‌شان فوتبال است. ما باید بیشتر به فوتبال توجه کنیم. هواداران دم‌شان گرم، آمدند و ما را تنها نگذاشتند. امیدوارم ذره‌ای دل‌شان را شاد کرده باشیم. صاحبان اصلی باشگاه هواداران هستند. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال خواهش می‌کنم عدالت برقرار شود تا حق بازیکنان در زمین گرفته شود.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه این پیروزی فشار بر روی سپاهان برداشت، گفت:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم حریف تیم قابل احترامی است و ضعیف نبود و خوب بازی می‌کرد ما خوب بازی می‌کردیم و یکدل بودیم و دور از حاشیه بودیم. اتفاقاتی هم که رخ داد روی بازیکنان هم تأثیر گذاشت مگر می‌شود تأثیر نگذارد شب قبل از مسابقه می‌گویند سه بر صفر شدید. وقتی تیمی بازنده می‌شود کل باشگاه سپاهان بازنده می‌شود شخص بازنده نیست و بخواهیم یک شخص را مسئول تیم بدانیم.

وی در مورد قانون سقف بودجه عنوان کرد:

هر قانونی که وضع می‌کنید ایرادی ندارد ما پیروی می‌کنیم اما یکسری از آن به فوتبال ما کمکی نمی‌کند. عدالت باید در زمین برقرار شود. اگر بازیکن غیر قانونی استفاده می‌کردیم بدترین اتفاقات باید رخ می‌داد. باید با شخص متخلف برخورد شود نه کل تیم، همه بازیکنان زحمت کشیدند تا امتیاز به دست بیاورند. این اتفاقات خارج از زمین فوتبال است. زمانی بازیکن از باشگاهی شکایت می‌کند و AFC از باشگاهی امتیاز کم می‌کند اما اکنون این اتفاقات نیافتاده امیدوارم روز به روز حرفه‌ای‌تر شویم و اگر سقف قرارداد می‌گذاریم سقف زمین چمن هم بگذاریم. باشگاهی که امکانات و زمین چمن خوب ندارد اجازه حضور در لیگ برتر داده نشود دلم پر است امیدوارم مسیر درست باشد و جوانان مسیر درستی خوب طی کنند و آینده خوبی داشته باشند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *