بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

AFC همه جوره ضد فوتبال ایران ؛ مروری بر همه رای های ناعادلانه ” ای اف سیرک ” !! + سند

کلیپ مروری بر همه رای های ناجوانمردانه و به دور از عدالت AFC علیه فوتبال ایران

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۵


کنفدراسیون فوتبال آسیا در دهه اخیر علیه تیم ملی و باشگاه های ایران رای های ناجوانمردانه ای اعمال کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جدیدترین اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان در یک رای ناجوانمردانه‌ از سوی ای‌اف‌سی مقابل الاتحاد عربستان سه بر صفر بازنده اعلام شد.

بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد قرار بود روز دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود اما تیم عربستانی با ادعاهای سیاسی پیش از برگزاری بازی از استادیوم خارج و مستقیما ایران را ترک کرد.

این رای کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا خاطرات تلخ رای‌های جانبدارانه ای اف سی علیه ایران در دهه‌ی اخیر برای ما زنده شود.

سال ۱۳۹۲ تیم سپاهان موفق شد تیم السد را ببرد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در رای این بازی را سه بر صفر به نفع السد اعلام کرد دلیل این رای این بود که رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان فصل قبلش در پرسپولیس دو اخطاره بود.

جالب است که همان السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، سال 1393 علاعبدزهرا که در تراکتور بازی می‌کرد و دوپینگش محرز شده بود در جام ملت‌ها برابر ایران بازی کرد عراق آن بازی را در ضربات پنالتی برد، ایران شکایت کرد و در حالی که باید نتیجه به نفع ایران تغییر پیدا می‌کرد این رای توسط ای اف سی اعلام نشد و ایران حدف و عبدالزهرا هم محروم شد.

سال ۱۳۹۴، کنفدراسیون فوتبال آسیا با لابی‌گری سعودی‌ها میزبانی را از نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی گرفت و تیم‌های ایران چند سال در زمین بی طرف مقابل رقبای عربستانی صف‌آرایی می‌کردند.

سال ۱۳۹۹ در آستانه‌ی دیدار پرسپولیس برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا ای‌اف‌سی عیسی آل کثیر را به خاطر خوشحالی بعد از گلش مقابل پاختاکور شش ماه محروم کرد تا پرسپولیس در بازی نیمه نهایی و فینال این مهاجم ارزشمند خودش را از دست بدهد.

سال ۱۳۹۹ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی که ایران شرایط سختی را در گروه خودش تجربه می‌کرد در دو بازی برابر حریفان اصلی خودش در تهران باید میزبانی می‌کرد با تصمیم ای‌اف‌سی مسابقاتش به بحرین منتقل و میزبانی ازش گرفته شد تا شرایط برای صعود ایران سخت سخت‌تر شود.

نکته‌ی قابل توجه اینجاست که در همه‌ی این سال‌ها به جز یکی دو سال یک تیم ثابت مدیریت فدراسیون فوتبال را بر عهده داشته و هیچ وقت و هیچ زمانی نتوانستند این رای ها را تغییر بدهند و نفوذ خوبی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته‌باشند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *