بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری دردناک مرتضی پورعلی گنجی با هواداران پرسپولیس + سند

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از مصدومیت : اتفاق تلخ و دلخراشی بود ؛ هیچکس نمی‌ تواند درکم کند!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۵


مرتضی پورعلی‌گنجی ، مدافع پرسپولیس که در بازی تیم ملی ایران با قطر دچار مصدومیت دلخراش رباط صلیبی شد، پس از گذشت یک هفته از جراحی‌اش، ویدئویی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی ، مدافع پرسپولیس که در بازی تیم ملی ایران با قطر دچار مصدومیت دلخراش رباط صلیبی شد، پس از گذشت یک هفته از جراحی‌اش، ویدئویی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

پورعلی‌گنجی گفت:

من تا بحال راجع به مصدومیتم صحبتم نکردم‌. اتفاق تلخ و دلخراشی برای من و خانواده ام و مردم عزیز کشورم و هواداران پرسپولیس بود. به فال نیک می‌گیرم و از خدا می‌خواهم که به خودم صبر بدهد. هیچکس در جایگاه من نیست که من را درک کند و شاید اگر درک کند نتواند متوجه شود که چه حسی دارم.

پورعلی گنجی ادامه داد:

خیلی می‌توانستم به تیم ملی کشورم و پرسپولیس کمک کنم ولی به فال نیک می‌گیرم و تلاش می‌کنم با قدرت برگردم. جراحی‌ام را انجام دادم. الان ششمین روز بعد از عملم است و امیدوارم خدا کمک کند با زمان‌بندی درست برگردم و به تیم ملی و پرسپولیس خدمت کنم.

او خطاب به هواداران پرسپولیس گفت:

با هم بودن رمز موفقیت است. نمی‌خواهم کتابی صحبت کنم چون پارسال در شرایط سخت و راحت کنار هم بودیم و یک اتفاقی را رقم زدیم. از مدیریت، کادرفنی و تک تک بازیکن‌ها حمایت کنید. ما بازیکنان و مجموعه تیم بدون هواداران هیچی نیستیم. فقط حمایت، حمایت و حمایت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *