بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازی با یوونتوس باید لغو شود !

درخواست هواداران فیورنتینا برای لغو دیدار با یوونتوس به خاطر سیل ویرانگر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۳
فیورنتینا ؛ درخواست هواداران فیورنتینا برای لغو دیدار با یوونتوس به خاطر سیل ویرانگر

هواداران تیم بنفش‌پوش فلورانس از سازمان لیگ ایتالیا درخواست به تعویق انداختن بازی خانگی این تیم برابر بانوی پیر را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نتیجه بارش‌‌های شدید در ایالت توسکانی ایتالیا و وقوع سیلی مرگبار که جان 6 تن را گرفت، احتمال لغو بازی تیم فوتبال فیورنتینا برابر یوونتوس در هفته یازدهم سری A وجود دارد.

طبق اعلام سازمان لیگ ایتالیا؛ بازی دو تیم و دیگر بازی‌های این هفته سری A با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان این حادثه برگزار خواهد شد اما طرفداران دو‌ آتشه تیم بنفش‌پوش فلورانس معتقدند که در شرایط بحرانی کنونی در توسکانی این بازی باید به زمانی دیگر موکول شود.

در واکنش به این درخواست، داریو ناردلا شهردار فلورانس اعلام کرده که فعلاً برنامه‌ای برای لغو بازی وجود ندارد، هر چند شرایط موجود برای برگزاری مسابقه تا آخرین لحظه ارزیابی خواهد شد.

در بیانیه هواداران فیورنتینا آمده است:

«در حالی که بخشی از شهر ما کاملاً به زانو درآمده، منازل ویران شده‌اند، زندگی‌ها مختل شده وهمچنان بارش باران ادامه دارد، برگزاری بازی روز یکشنبه به منزله آن است که هیچ اتفاقی رخ نداده است. بنابرین کانون هواداران کوروا فیسوله بسیار رسا و قاطع از مسئولان می‌خواهد که بازی به زمان دیگری موکول شود تا انرژی و منابع لازم برای برگزاری بازی صرفاً به مردم بحران زده ما اختصاص پیدا کند که برخی از آنها حتی آب و برق هم ندارند.»

هواداران فیورنتینا نه تنها به صورت لفظی حمایت خود را از سیل‌زدگان توسکانی اعلام کرده‌اند، بلکه آن را به صورت عملی هم نشان داده‌اند. آنها با تشکیل چندین گروه در مناطق مختلف شهر، ایستگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌ و لوازم مورد نیاز سیل زدگان ایجاد کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *