بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین بیرانوند به ستاره های لیگ برتر + سند

علیرضا بیرانوند ، دروازه بان پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیس نبودند با سایر بازیکنان قرارداد میلیاردی نمی‌بستند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۲


علیرضا بیرانوند ، دروازه بان پرسپولیس گفت : پرسپولیسی‌ها نبودند با سایر بازیکنان قرارداد میلیاردی نمی‌بستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند پس از تساوی خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

واقعاً همه بچه‌ها ناراحت هستیم. فکر می‌کنم به دلیل نداشتن تمرکز کامل در آخرین دقیقه این اتفاق برای‌مان افتاد و این درس بزرگی برای همه ما شد که اگر یک تیمی می‌خواهد به قهرمانی برسد، باید تمرکز خود را تا دقیقه آخر حفظ کند. واقعاً خوش‌بین به این بازی نبودم. تیم حریف 10 نفره شد، اما با یک بازیکن کمتر هم در ضدحملات ما را اذیت کرد، چون امروز تمرکز لازم را نداشتیم. هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است و حالا باید برای هفته آینده ریکاوری کنیم.

وی درباره صحنه گل دوم حریف و رد شدن توپ از خط دروازه گفت:

خدا را صد مرتبه شکر که کمک داور پرچم زد و این گل را قبول کرد. فکر می‌کنم تا جایی که دیدم، توپ از خط رد شده بود. دم کمک داور گرم که این گل را اعلام کرد. به هر حال خودتان می‌دانید که ما الان زیر فشار هستیم و همه تیم‌ها روی ما اعتراض می‌کنند. فقط می‌خواهم یک نکته‌ای به سایر تیم‌ها بگویم؛ متأسفانه بی‌احترامی‌ها خیلی زیاد شده است و بازیکنان خیلی به هم بی‌احترامی می‌کنند. بازیکنان و باشگاه‌هایی که علیه پرسپولیس صحبت و بی‌احترامی می‌کنند، این را بدانند که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند، قرارداد میلیاردی با شما نمی‌بستند. این بازیکنان پرسپولیس اینقدر قوی شده‌اند و اینقدر قهرمانی می‌آورند که سایر باشگاه‌ها به خودشان اجازه می‌دهند با بازیکنانی که دو میلیارد ارزش دارند، قرارداد 30 میلیاردی ببندند که باعث و بانی همه اینها ما بازیکنان پرسپولیس هستیم. آنها به این دلیل پول و هزینه زیادی می‌کنند که می‌خواهند قهرمان شوند و جلوی پرسپولیس را بگیرند.

بیرانوند در واکنش به صحبت‌های امروز بازیکنان استقلال علیه پرسپولیس و همچنین جواد نکونام علیه یحیی گل‌محمدی و اینکه گفته است «گل‌محمدی در حدی نیست که درباره من صحبت کند»، گفت:

من نمی‌توانم وارد این صحبت‌ها شوم. به هر حال دو مربی جایگاه خاص خودشان را دارند. آقا یحیی سال‌ها ملی‌پوش بوده و بازی‌های زیادی برای تیم ملی انجام داده و یک پیشکسوتی است که همه باید به او احترام بگذارند. به نظرم باید به سن و تجربه و کارهایی که او برای پرسپولیس کرده است، احترام گذاشته شود. به هر حال وقتی قرارداد بالا و میلیاردی می‌بندید، اگر دو میلیارد کم کردید، فکر نکنید که کم کرده‌اید. شما اول فصل به خاطر پول‌های سال قبل اعتصاب کردید. مسلماً پول‌های سال قبل را داده‌اند که دو میلیارد کم کرده‌اید. از کجا مشخص است که آن دو میلیارد را از بیرون به آنها نداده باشند؟!

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس تیمی است که در هفت سال اخیر شش قهرمانی آورده و دو بار به فینال آسیا رسیده و نایب قهرمان شده است. تمام بازیکنان به خودشان اجازه ندهند که درباره بازیکنان پرسپولیس صحبت کنند.

وی درباره قرارداد 160 میلیونی بازیکنان استقلال گفت:

این اتفاق خنده‌دار است. فدراسیون فوتبال در قرارداد ما یک بندی آورده است که همه تیم‌ها دارند علیه هم بیانیه می‌دهند و فدراسیون هم نشسته و به ریش همه ما می‌خندد؛ نه جلوی تیم‌ها را می‌گیرد و نه مصاحبه‌ها را و این اتفاق خوبی نیست. این پرسپولیس تیمی است که همه می‌خواهند بالاتر از آن قهرمان شوند و آن را پشت سر بگذارند. ما باید تحمل کنیم، چون این شرایط ممکن است در آینده دو برابر شود. آنها تنها کاری که می‌توانند انجام بدهند، این است که تمرکز ما را به‌هم بزنند، چون به لحاظ فوتبالی نمی‌توانند کاری انجام دهند.

بیرانوند درباره هواداران پرسپولیس اظهار داشت:

آنها امروز حمایت نکردند. می‌دانستم بازی سختی داریم و بعد از آنهم بازی سختی در تاجیکستان در پیش داریم. ای کاش بانوان در طبقه پایین می‌نشستند، چون تماشای بازی از آن بالا سخت است. از هواداران انتظار دارم که هوادار فضای مجازی نباشند. در واقع هواداری نباشند که دنبال کامنت و حرف‌های رکیک می‌رود. هواداری که عشق به پرسپولیس داشته باشد، باران و برف بیاید، به ورزشگاه می‌آید؛ درست مثل این افرادی که امروز آمدند. اینها هوادار عاشق هستند. امروز کسانی را دیدم که تا دقیقه 90 تشویق کردند. انتظار داشتم که این بازی را هم مثل قبلی با نماینده تاجیکستان بزرگ می‌دانستند. انتظار من همین است، چون نیاز به هوادار داریم. هر بازی باید حداقل 50، 60 هزار نفر به استادیوم بیاید. دم اینهایی که امروز آمدند، گرم. امیدوارم از بازی‌های آینده هوادار عاشق به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان درباره اتفاق روزهای اخیر در غزه گفت:

اتفاق بدی است و امیدوارم هر چه زودتر تمام شود، چون همه مردم دوست ندارند کسی کشته شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *