بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف ستاره صنعت نفت درباره گل مشکوک زردپوشان به پرسپولیس + سند

میثم تهی دست بازیکن صنعت نفت : دیدم توپ از خط دروازه پرسپولیس رد شده بود ؛ تساوی دقیقه آخری برابر پرسپولیس خیلی چسبید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۹:۱۵


تهی دست بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید که گل دقیقه ۹۰ این تیم به پرسپولیس سالم بوده و بسیار به بازیکنان صنعت نفت چسبیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با توقف ۲ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

میثم تهی دست بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از این رقابت گفت:

این تساوی به ما خیلی چسبید. اول به شرف تک تک بازیکنان تیم درود می‌گویم چرا که تا آخرین دقایق جنگیدند. بازی جلوی پرسپولیس آن هم جلو هوادارانش بسیار سخت است. ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بودن آن هم جلو پرسپولیس کار بسیار سختی بود. شاید اگر اخراجی نمی‌دادیم نتیجه طور دیگر می‌شد.

او ادامه داد:

خدارا شاکریم که توانستیم به بازی برگردیم. گل دقیقه ۹۰ بسیار چسبید. در طول هفته بسیار زحمت کشیدیم و این یک امتیاز به روند تیمی ما کمک خواهد کرد. امیدواریم که شرایط خود را بهتر کنیم.

این بازیکن در خصوص اینکه آیا گل دوم تیمشان توپ از خط دروازه گذشته بود یا خیر؟ گفت:

زاویه دیدم من طوری بود که توپ رد شده است. هنوز فیلم بازی را ندیدم. باید ببینم و باید کارشناسان نظر دهند. اخراج و پنالتی هم باید کارشناسان نظر دهند. در کل از قضاوت داور راضی بودم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *