بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ کاپ جام جهانی به همراه دو اسطوره رئال مادرید در ایران ؛ سورپرایز بزرگ در راه است + سند

با تایید فدراسیون کاپ جام جهانی به همراه کاکا و ایکر کاسیاس در ایران

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷


طبق اعلام فیفا قرار است کاپ ویژه جام جهانی در ۵۱ کشور و نقطه دنیا به نمایش دربیاید و برای اولین بار، این کاپ به هر ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ برده خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تور پنج روزه در قطر برای نمایش عمومی کاپ ویژه جام جهانی در کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کوکاکولا تور جهانی خود را برای نمایش عمومی کاپ آغاز کرد.

طبق اعلام فیفا قرار است کاپ این مسابقات در ۵۱ کشور و نقطه دنیا به نمایش دربیاید و برای اولین بار، این کاپ به هر ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ برده خواهد شد که ایران نیز یکی از کشورهای حاضر در این جام است.

فدارسیون فوتبال هم با تایید این خبر اعلام کرده است که مکاتبات در این خصوص صورت گرفته ولی جزئیات دقیق هنوز اعلام نشده است و به محض این که اطلاعا دقیق تری در این باره به دست ما برسد حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

این در حالی است که در سه دوره اخیر این تورنمنت در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ این تور در سراسر جهان برگزار می‌شد، اما این کاپ ویژه تاکنون به ایران نیامده است.

کاکا و ایکر کاسیاس که با تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا قهرمانی در این جام را تجربه کرده‌اند، سفیران کوکاکولا برای نمایش کاپ در نقاط مختلف دنیا هستند. آنها در اولین قدم کاپ ویژه جام جهانی را به کشور امارات متحده عربی بردند و این سفر از ورزشگاه کوکاکولا در دبی آغاز شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *