بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت زوج خاطره ساز به خط حمله اروگوئه

بازگشت احتمالی سوارز و کاوانی به تیم ملی اروگوئه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸
سوارز ؛ بازگشت احتمالی سوارز و کاوانی به تیم ملی اروگوئه

لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی هر دو می‌توانند به تیم ملی فوتبال اروگوئه بازگردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از آس، گزارش‌ها حاکی از آن است که لوئیس سوارز، مهاجم سابق لیورپول و بارسا، از سوی مارچلو بیلسا به اردوی تیم ملی اروگوئه دعوت شده است. لوئیس سوآرس و ادینسون کاوانی، دو مهاجم گلزن تیم ملی اروگوئه، هستند که مدتی از تیم ملی کشورشان دور بودند و اکنون برای حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار است بار دیگر در تیم ملی کشورشان بازی کنند.

اروگوئه قرار است ماه آینده در دو دیدار انتخابی جام جهانی به دیدار آرژانتین و بولیوی برود و مارچلو بیلسا برای دو دیدار پیش رو، روی مهاجمان باتجربه‌اش حساب باز کرده است.

سوارز که گفته می‌شود به‌زودی راهی اینترمیامی می‌شود از زمان بازی مقابل غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی اروگوئه به میدان نرفته و حتی به اردوی این تیم دعوت نشده است. در آن زمان دیگو آلونسو هدایت اروگوئه را بر عهده داشت ولی ناکامی اروگوئه در صعود به یک‌هشتم نهایی جام جهانی سبب شد از سمتش برکنار شود.

پیش از این نیز هواداران تیم ملی فوتبال اروگوئه با ایجاد کمپینی با هشتگ SuárezANacional# خواستار بازگشت این مهاجم به تیم ملی اروگوئه شده بودند.

مارچلو بیلسای آرژانتینی از زمان آغاز به کارش در تیم ملی فوتبال اروگوئه ترجیح داده بود از سوارز و کاوانی استفاده نکند و به جای دعوت از آنها ترجیح داد روی به جوانان آورد. اکنون به نظر می‌رسد که برنامه‌های او تغییر کرده است. تغییر نظر سرمربی سابق لیدز احتمالاً ناشی از درخشش سوآرس در سطح باشگاهی است؛ جایی که در ۴۶ بازی در برزیل ۲۲ گل به ثمر رسانده است. سوآرس در ۱۰ بازی اخیرش شش گل زده و پنج پاس گل هم داده است. گل‌های او به گرمیو کمک کرد در جدول بالاتر برود و در رده چهارم لیگ برزیل با ۹ امتیاز فاصله از صدر قرار گیرد.

همچنین ادینسون کاوانی، مهاجم بوکاجونیورز، نیز به احتمال زیاد به اردوی تیم ملی فوتبال اروگوئه برای دو دیدار حساس پیش رو دعوت می‌شود.

اروگوئه با هدایت اسکار واشنگتن تابارس سیلوا به عنوان چهارمی جام جهانی هم رسید. این اتفاق سال ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی رخ داد. او هم‌چنین در کوپاآمه‌ریکا ۲۰۱۱ اروگوئه را به قهرمانی رساند ولی اکنون سال‌هاست که فوتبال اروگوئه در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *