بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳
گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

در صورتی که در منطقه‌ای هستید که آمار سرقت و جنایت بالا می‌باشد بهتر است برندها و مدل‌هایی از گاوصندوق را خریداری کنید که در برابر دیلم، ضربه و فشار و حتی انفجار مقاومت بالایی دارند. به عنوان مثال گاوصندوق‌ کاوه تمامی این ویژگی‌ها را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گاوصندوق (یا strongbox) یک وسیله بسیار مهم و ضروری برای نگهداری و محافظت از لوازم و اشیاء با ارزش است.

برای محافظت از مدارک، اسناد ملکی، طلا و جواهرات، وجوه نقدی، دسته چک، شناسنامه، پاسپورت و غیره نیاز به یک دستگاه با امنیت بالا و مقاوم در برابر آتش سوزی، زلزله و سیل داریم. البته باید در نظر داشت که فضای داخلی گاوصندوق بسیار کوچک و محدود است به ویژه گاوصندوق‌های خانگی. از همین رو مجبور هستید که از بین اسناد خود آن‌هایی که مهم‌تر و ارزش بیشتری دارند را انتخاب کنید.

کاربردهای گاوصندوق

گاوصندوق وسیله‌ای بسیار کاربردی است که به صورت هوشمندانه از مدارک و اسناد شما محافظت و نگهداری می‌کند. با توجه به کوچک بودن محفظه داخلی صندوق امکان قرار دادن اشیاء و مدارک زیاد در کنار هم وجود ندارد؛ از همین رو باید مواردی که ارزش مالی بیشتری دارند یا در صورت گم شدن مشکل زیادی به دنبال خواهد داشت را در آن نگهداری کنید.

گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

مدارک شناسایی از جمله گواهینامه، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو، شناسنامه، مدارک تحصیلی، اسناد ملکی و غیره بسیار مهم و ضروری هستند. چرا که در صورت مفقود شدن و دریافت مجدد آن‌ها بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود. نخستین راهکار برای جلوگیری از مشکلات آینده در صورت گم شدن این مدارک تهیه یک نسخه کپی برابر با اصل از تمامی این مدارک است.

این نسخه‌ها باید در مکانی امن و تفکیک شده از محل اصلی نگهداری شوند. با کمک یک گاوصندوق خانگی مطمئن و مقاوم می‌توانید از این مدارک و اسناد محافظت کنید و آن را از خطرات ناشی از سیل، سرقت، زلزله و آتش سوزی دور نگه دارید. هارد دیسک‌ها و فلش‌ها محل ذخیره انواع اطلاعات هستند. این نوع اطلاعات شامل عکس‌های خانوادگی، مدارک مهم شرکت، مقالات، پژوهش‌ها و تحقیقات، پروژه‌ها و غیره می‌باشند براساس درجه اهمیت به محافظت صحیح و دور از دسترس نیاز دارند. مفقود شدن هر کدام از این اسناد احتمال دارد که خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

بیمه نامه‌ها مدارک بسیار مهمی هستند که احتمال دارد هر شخصی متناسب با نیاز خود چند مورد از آن‌ها را داشته باشد و در منزل یا محل کار خود از آن‌ها محافظت کند.

گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

این بیمه نامه‌ها از قبیل:

  1. بیمه نامه مسئولیت
  2. بیمه نامه شخص ثالث
  3. بیمه نامه آتش سوزی
  4. بیمه نامه اموال و ملک
  5. بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری

حفاظت و نگهداری از بیمه نامه‌ها بسیار مهم و ضروری است که باید در مکانی امن و دور از دسترس عموم نگهداری شوند. بیمه نامه‌ها ضامن اموال شما در برابر حوادث و بلایای طبیعی هستند. گاوصندوق وسیله مناسبی برای حفاظت و نگهداری از هر نوع آسیب یا خطری به مدارک و اموال شما است.

ممکن است دور از تصور باشد که مدارک پزشکی و دارویی خود را در گاوصندوق نگهداری کنید؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که پاره‌ای از مدارک پزشکی اهمیت فوق العاده‌ای دارند و یا شاید امکان تهیه مجدد سابقه پزشکی و درمانی سخت یا غیر ممکن باشد، به همین دلیل برای افرادی که دچار بیماری‌های خاص و زمینه‌‌ای هستند نگهداری از این دست مدارک و نسخه پزشکی بسیار ضروری و مهم است.

نگهداری از زیورآلات و جواهرات

از پرطرفدارترین مشتریان گاوصندوق می‌توان به جواهر فروشان و طلافروشان اشاره کرد که به دلیل حساسیت کاری که دارند همواره در صدد تهیه گاوصندوق ایمن، استاندارد و مقاوم برای نگهداری از جواهرات و زیورآلات خود هستند. مهم‌ترین نکته در مورد گاوصندوق‌های طلافروشی، قیمت آن‌ها است. به دلیل مکانیزم و ساختار پیشرفته و مجهز این دست از محصولات، قیمت آن‌ها نیز بالطبع نسبت به سایر صندوق‌های دیگر افزایش خواهد یافت.

برای تولید گاوصندوق جواهرات از تزیینات زیادی استفاده می‌شود به ویژه برای طراحی نمای داخلی بیشتر با استفاده از پارچه‌های مخمل، پوشش داده می‌شود. خوب است پیش از اینکه به ظاهر این صندوق‌ها نگاه کنید و فریب آن‌ها را بخورید از کیفیت و متریال استفاده شده در ساخت آن مطمئن شوید و به استاندارد‌ها و ضمانت نامه‌های موجود در آن توجه کنید.

گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

با توجه به طراحی خاص گاوصندوق جواهرات یا صندوق‌های آسانسوری یا زیر ویترینی که برای نگهداری و محافظت از جواهرات گران قیمت مناسب است، دارای کشوهای مختلف و طبقات تفکیک شده می‌باشد. از نکات قابل توجه گاوصندوق‌های زیر ویترینی محل نصب آن است که قبل از سفارش و ساخت صندوق موردنظر باید از متخصص فنی در این حوزه مشاوره بگیرید.

محافظت از اسناد سرمایه‌گذاری

مدارک سرمایه‌گذاری به دلیل داشتن ارزش مالی و حقوقی اهمیت بالایی دارند. از همین رو گم شدن یا در دسترس قرار گرفتن افراد سودجو برابر با از بین رفتن همه سرمایه‌تان است. با این تفاسیر نگهداری و محافظت از این اسناد در مکانی مانند گاوصندوق بسیار الزامی است.

برخی از افراد کارت‌های بانکی متعددی دارند از کارت‌های هدیه گرفته تا انواع کارت‌های اعتباری که دارای وجوه نقدی قابل ملاحظه‌ای هستند، از این رو ضروری است که کارت‌های بانکی خود را دور از دسترس افراد قرار دهید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان رمز کارت‌های خود را کنار آن‌ها قرار ندهید.

اسناد و مدارک حقوقی، زمین و خودرو

اسنادی مانند سند ملک، ماشین، کارخانه و غیره بسیار ارزشمند هستند و اصلی‌ترین بخش سرمایه و دارای هر شخصی به شمار می‌آیند. تمامی این اسناد بایستی در مکانی امن و دور از دسترس قرار بگیرد. مناسب‌ترین مکان برای نگهداری از مدارک و اسناد گاوصندوق است.

البته باید توجه داشته باشید که گاوصندوق مدارک و اسناد باید سنگین وزن باشد تا امکان جابجایی و انتقال آن برای افراد سخت و غیرممکن باشد تا امکان سرقت به حداقل ممکن برسد. البته هنگام خرید می‌توانید گاوصندوق‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از پیچ و مهره بتوانید آن را داخل زمین یا دیوار نصب کنید. اسنادی مانند وکالت نامه، وصیت نامه نیز از مدارک مهم و با ارزش هستند که لازم است از آن‌ها محافظت کنید به این دلیل که احتمال جعل یا سوء استفاده از آن‌ها به راحتی وجود دارد.

نگهداری از کلیدهای صندوق امانات بانک

چنانچه که اسناد، مدارک شما به اندازه‌ای ارزشمند باشند که محافظت از آن‌ها در منزل یا محل کار خطرناک است بهترین کار و مطمئن‌ترین کار استفاده از صندوق امانات بانک است.

 

در واقع صندوق امانات بانک، گاوصندوق‌های کوچک، پیچیده و حرفه‌ای هستند که با کلیدهای کوچکی باز می‌شوند شما می‌توانید یک یا چند صندوق امانات در بانک اجاره کنید؛ سپس کلید آن‌ها به شما تحویل داده خواهد شد. نگهداری از این کلیدها بسیار مهم و ضروری است و بهترین محل برای نگهداری از آن‌ها، گاوصندوق خانگی است.

در صورتی که هدف اصلی شما پنهان کردن است نیازی به مدل‌های ضد سرقت، نسوز بودن و غیره ندارید، زیرا با یک گاوصندوق ایمن به راحتی می‌توانید از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

محافظت از دسته چک، پول‌های نقد و ارزهای بانکی

نگهداری از دسته چک، ارز و وجوه نقدی در منزل یا محل کار، بدون رعایت نکات ایمنی بسیار خطرناک است. همچنین احتمال گم شدن هر کدام از آن‌ها یا سرقت بسیار زیاد می‌باشد، لذا برای مخفی کردن آن‌ها بهترین و مطمئن‌ترین محل گاوصندوق است. برای این منظور می‌توانید از مدل‌های خاص گاوصندوق که مجهز به انواع قفل‌های با کیفیت و استاندارد هستند، استفاده کنید.

مناسب‌ترین گاوصندوق برای اقلام فوق کدامند؟  حال کاملا متوجه شده‌اید که محافظت از اسناد و مدارک با ارزش به کمک گاوصندوق بسیار ضروری است، لذا نکته‌ای که در این باره وجود دارد این است که چه صندوقی مناسب ما خواهد بود؟

پیش از خرید باید بدانید که قصد دارید چه اسناد و مدارکی با ارزشی را داخل گاوصندوق نگهداری کنید، سپس اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که احتمال وقوع سیل یا آتش سوزی در آن زیاد است و مدارک و اسناد کاغذی در گاوصندوق نگه داری می‌کنید لازم است که حتما گاوصندوق ضد حریق را انتخاب کنید تا از این بابت خیالتان راحت باشد.

گاوصندوق | محافظت از اسناد و مدارک با ارزش شما

در صورتی که در منطقه‌ای هستید که آمار سرقت و جنایت بالا می‌باشد بهتر است برندها و مدل‌هایی از گاوصندوق را خریداری کنید که در برابر دیلم، ضربه و فشار و حتی انفجار مقاومت بالایی دارند. به عنوان مثال گاوصندوق‌ کاوه تمامی این ویژگی‌ها را دارد.

برخی از افراد تصور می‌کنند که گاوصندوق صرفا برای نگهداری از مدارک و اسناد مهم است و بیشترین کاربرد را در بانک‌ها و موسسات بزرگ دارد در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. کلیه مدارک شناسایی، اسناد مالی، اسناد حقوقی، جواهرات، وجوه نقدی، ارز، طلا و سایر مدارک و اشیایی که ارزش مالی و معنوی دارند به محافظت در محلی ایمن و دور از دسترس عموم نیاز دارند. وجود یک گاوصندوق استاندارد و ایمن برای هر فرد می‌تواند ضامن اموال و دارایی آن در برابر خسارات و خطرات مختلف باشد.
برای تهیه گاوصندوق از برندهای معتبر و با قیمت مناسب از فروشگاه گاوصندوق براتی با شماره‌ی 09125776829 تماس بگیرید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *