بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار مقابل استقلال

ادموند بزیک : پرسپولیس برای تک تک دقایق بازی برنامه داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس گفت : استقلال برای کسب حداقل امتیاز به ورزشگاه آزادی آمده بود و می‌خواست با ارائه بازی تدافعی به هدفش برسد و نیم نگاهی هم به اتفاقات بازی داشت پرسپولیس برای تک تک دقایق بازی برنامه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

استقلال برای کسب حداقل امتیاز به ورزشگاه آزادی آمده بود و می‌خواست با ارائه بازی تدافعی به هدفش برسد و نیم نگاهی هم به اتفاقات بازی داشت. پرسپولیس برای تک تک دقایق بازی برنامه داشت. با وجود تدافعی بازی کردن حریف، پرسپولیس توانست روزنه‌ها را برای نفوذ پیدا کند و برنده شود.

وی درباره کیفیت بازی علیرضا بیرانوند و سعید صادقی تصریح کرد:

فوتبال بازی تیمی است و برای پیروزی در این مسابقه هر فردی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد اما گاهی اوقات بعضی بازیکنان روز خوبی را پشت سر می‌گذارند و نمایشی فراتر از آنچه در گذشته ارائه کردند، نشان می‌دهند. با اینکه همه بچه‌ها خوب بودند اما مطمئناً کسی که گلزنی می‌کند بیشتر به چشم می‌آید.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود آمار 20 شوت تعداد ضربات سرخپوشان در چارچوب کم بود، گفت:

اینکه انتظار داشته باشیم مثلاً از 20 ضربه 14 ضربه داخل چارچوب باشد، اتفاق خیلی نادری است. شاید در بازی‌های اروپایی هم چنین اتفاقی نیفتد اما قبول دارم که دقت ضربه خیلی مهم است. وقتی تیمی در موقعیت مناسب قرار می‌گیرد باید شوت را با دقت بالایی بزند.

بزیک در مورد درگیری کنعانی‌زادگان و رفیعی دو بازیکن پرسپولیس در جریان مسابقه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و تعویض انضباطی کنعانی‌زادگان با تصمیم یحیی گل‌محمدی، عنوان کرد:

مهمترین اصل برای موفقیت یک تیم نظم و انضباط تیمی است. اگر این مورد نباشد تیم با مشکل مواجه می‌شود. قطعاً یکی از نکاتی که پرسپولیس زیر نظر گل‌محمدی دارد همین انضباط بالای تیمی است. دقیق نمی‌دانم در آن صحنه چه اتفاقی افتاده اما تصمیم به تعویض حق مسلم سرمربی است. ضمن اینکه وقتی تیمی در سطح پرسپولیس و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند دیگر نباید با چنین مشکلاتی مواجه شود و این مسائل باید حل شده باشد. چنین درگیری‌هایی زیبنده تیمی مثل پرسپولیس نیست.

ادموند بزیک گفت:

پرسپولیس در 10 بازی اخیر خود کمترین نوسان را داشته است. کل نفراتی که در میدان حاضر می‌شوند به نحو احسن دستورات کادر فنی را اجرا می‌کنند.

مهاجم پییشین پرسپولیس درباره امکان بازی یک تیم از سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد:

این بحث قشنگی نیست. به جای اینکه دنبال چمن خوب باشیم که کدام تیم در آن بازی کند باید دو ورزشگاه خوب داشته باشیم و نشان دهیم نسبت به 25 یا 30 سال قبل در فوتبال‌مان به عقب نرفتیم. زمانی ما در چمن افتضاح و با آن شرایط بازی می‌کردیم، آن زمان بهترین زمین چمن ممکن همان‌ها بودند. اگر هنوز مشکل داریم، یعنی پیشرفت نکرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *