بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای ستاره جذاب آبی ها

مهدی امیرآبادی : مهرداد محمدی نشان داد بی‌ جهت به تیم ملی دعوت نشده

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۱
مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال گفت : برخی می‌گویند مهرداد محمدی ستاره و بازیکن خوبی است این حرف‌ها درست، اما کسی که به تیم ملی دعوت می‌شود حتماً با بازیکن معمولی فرق دارد اینجاست که نشان داده می‌شود بازیکن بزرگ برای تیم بزرگ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال درباره برتری 3 بر 2 استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر ، اظهار داشت:

درود به شرف جواد نکونام که برای این تیم زحمت کشیده است. من فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم چقدر سخت است تیمی که 2 گل دریافت کند به بازی برگردد و برنده شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به گلزنی مهرداد محمدی تصریح کرد:

برخی می‌گویند مهرداد محمدی ستاره و بازیکن خوبی است. این حرف‌ها درست، اما کسی که به تیم ملی دعوت می‌شود حتماً با بازیکن معمولی فرق دارد. اینجاست که نشان داده می‌شود بازیکن بزرگ برای تیم بزرگ است. محمدی نشان داد بی‌جهت به تیم ملی دعوت نشده است.

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه ابتدای فصل خیلی‌ها شانسی برای قهرمانی آبی‌پوشان قائل نبودند، گفت:

هر سال تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی بسته می‌شوند چون دل‌ هواداران آنها به قهرمانی خوش است. هواداران هر سال امید به قهرمانی تیم‌شان دارند. استقلال با وجود مشکلات زیاد در چند سال اخیر همیشه بالای جدول بوده و برای قهرمانی جنگیده است. سال گذشته که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا از دست رفت و امیدوارم روند تیم خوب تیم ادامه یابد و امسال قهرمان شود و دوباره به آسیا برود.

امیرآبادی در رابطه با بحث میزبانی استقلال در خارج از تهران یادآور شد:

میزبانی در جایی غیر از آزادی منطقی نیست و استقلال در هر جایی به میدان برود، میزبانی را از دست داده است. وقتی تیم بخواهد بازی‌های خانگی‌اش را به بیرون ببرد، در واقع بازی بیرون از خانه محسوب می‌شود.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به مدافع هافبک‌ های چپ و راست تیم دارد، گفت:

خط دفاعی استقلال ضعیف بازی کرد. بازیکنان کناری مثل صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی و یامگا باید بیشتر به دفاع توجه کنند. اینجا استقلال است و مثل تیم‌های معمولی قبلی‌شان نیست. بازیکن باید بداند هر هفته بازی‌اش دیده می‌شود و نمی‌تواند بگوید اگر این هفته خوب نبود، در مسابقه بعدی جبران می‌کند. بازیکن استقلال باید هر بازی خوب باشد.

وی گفت:

خوشبختانه کدورت‌ها بین مدیرعامل و سرمربی برطرف شد و هر چقدر خواسته‌های نکونام را برآورده کنند، به سودشان خواهد بود. چرا باید غریبه پرست باشیم و به امثال جواد نکونام‌ها بها ندهیم؟ خارجی‌ها به ایران می‌آیند و بدون اینکه نتیجه بگیرند برای پول‌شان شکایت می‌کنند و باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه می‌شوند. نتیجه این اتفاق حذف از آسیا بود. امیر قلعه‌نویی با تیم ملی در تورنمنت اردن قهرمان شد. اگر کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی بود یک هفته برای او تبلیغ می‌کردند. نباید غریبه پرست باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *