بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی النصر با سوپرگل کریستیانو رونالدو

برد دو بر یک النصر برابر ضمک با گلزنی رونالدو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۷:۴۴
النصر ؛ برد دو بر یک النصر برابر ضمک با گلزنی رونالدو

شاگردان لوئیز کاسترو با دو گل تماشایی تالیسکا و رونالدو موفق به کسب پیروزی مقابل ضمک شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال النصر که یکی از حریفان آسیایی پرسپولیس است، از ساعت 18:30 (به وقت ایران) در ورزشگاه اول پارک مقابل تیم رده دهمی ضمک قرار گرفت.

النصر عربستان این دیدار خانگی را که در حضور حدود 17 هزار تماشاگر برگزار می‌شد، با ترکیب راغد النجار، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، نواف بوشل، الکس تلس، سکو فوفانا، عبدالله الخیبری، اوتاویو، سادیو مانه، اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو آغاز کرده بود که نیمه اول را دور از انتظار به پایان برد.

شاگردان لوئیز کاسترو که در آخرین مسابقه خود در لیگ روشن به تساوی مقابل ابهاء رضایت داده و شانس صعود به رده دوم جدول را از دست داده بودند، در دقیقه 2+45 مسابقه امشب هم روی فرار سریع ژرژ کوین انکودو، مهاجم کامرونی ضمک و ضربه این بازیکن گل اول را دریافت کردند و بازنده به رختکن رفتند.

النصر که نیمه دوم را هجومی شروع کرده بود، در دقیقه 52 یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و در سمت چپ به دست آورد که موقعیت خوبی برای گلزنی کریستیانو رونالدو با شوت‌های تماشایی‌اش بود، اما در حالی که فوق ستاره پرتغالی برای زدن ضربه آزاد ژست همیشگی خود را گرفته بود، اندرسون تالیسکا به زیبایی و در میان غافلگیری دیوار دفاعی ضمک، توپ را از کنار آنها عبور داد و به گوشه دروازه فرستاد تا گل تساوی را به ثمر رساند.

انگیزه بازیکنان النصر پس از این اتفاق برای زدن گل دوم بیشتر شد و آنها بازهم یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند که دوباره کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و این بار شوت استثنایی او به تور دروازه ضمک چسبید تا شاگردان کاسترو در دقیقه 56 و در فاصله چهار دقیقه به دومین گل برسند و پیش بیفتند.

برتری دو بر یک النصر در این مسابقه حفظ شد و آنها با کسب پیروزی مقابل ضمک که هفتمین بردشان در این فصل بود، 22 امتیازی شدند و با چهار امتیاز کمتر نسبت به الهلال صدرنشین و یک امتیاز کمتر نسبت به التعاون رده دومی، در جایگاه سوم جدول لیگ روشن عربستان قرار گرفتند.

تیم فوتبال النصر عربستان که یکی از همگروه‌های پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، روز سه‌شنبه هفته جاری باید در سومین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف الدحیل قطر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *