بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ افشاگری مهم از پشت پرده انتخاب حریفان ضعیف برای تیم‌ ملی فوتبال ایران + سند

مهدی محمد نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال : دیدار با تیم‌های نخست رده‌بندی جهانی نیازمند تأمین منابع مالی و ارتباطات بین‌المللی است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۲


مهدی محمد نبی در مورد بازی نکردن با تیم‌های ملی بزرگ جهان بیان کرد: دیدار با تیم‌های نخست رده‌بندی جهانی نیازمند منابع مالی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی محمد نبی که در برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج سیما حضور یافته بود، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

بلافاصله پس از انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، وارد بازی‌های تدارکاتی شدیم که اولین دیدار روز چهارم فروردین مقابل روسیه بود. در هفت ماه اخیر در همه فیفادی‌ها شرکت کردیم و 9 بازی انجام دادیم. در هر یک و نیم ماه دو مسابقه داشتیم و هیچ‌کدام از فیفادی‌ها را از دست ندادیم.

وی در مورد بازی نکردن با تیم‌های ملی بزرگ جهان بیان کرد:

در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 با هنگ‌کنگ و ترکمنستان بازی می‌کنیم که در شبیه‌سازی مسابقات جام ملت‌های آسیا مؤثر است. دیدار با تیم‌های نخست رده‌بندی جهانی نیازمند چند مسئله است که تأمین منابع مالی و ارتباطات بین‌المللی فدراسیون بخشی از آنهاست. این هماهنگی در گذشته به ندرت انجام شده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تمجید از رقبای تیم ملی ایران در فیفادی‌های گذشته خاطر نشان کرد:

ما 9 فیفادی را به خوبی و با بازی مقابل تیم‌های بسیار قوی پشت سر گذاشتیم. روسیه تیم کمی نبود و عراق قهرمان جام ملت‌های آسیا شده بود. همچنین سرمایه‌گذاری زیادی روی تیم ملی قطر شده است. با توجه به برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2026 در آبان ماه برنامه‌ای برای آنها بازی‌ها خواهیم داشت، این دیدارها در هماهنگی کامل بازیکنان تیم ملی مؤثر است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *