بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش رسانه قطری از برد قاطع تیم ملی برابر قطر

روزنامه الوطن قطر : چهار گل ایران زنگ خطر را برای قطر به صدا درآورد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۸:۵۷
تیم ملی ؛ روزنامه الوطن قطر : چهار گل ایران زنگ خطر را برای قطر به صدا درآورد

روزنامه الوطن قطر بار دیگر به شکست سنگین تیم ملی فوتبال قطر برابر ایران پرداخت و عملکرد این تیم با هدایت کارلوس کی روش را ناامید کننده توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الوطن قطر برای دومین روز پیاپی به شکست سنگین تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در فینال تورنمنت چهار جانبه واکنش نشان داد.

الوطن با تیتر” چهار گل ایران زنگ خطر را برای قطر به صدا درآورد.تیم ملی فوتبال قطر بدون هویت شده است و کی روش هیچ چیزی به این تیم اضافه نکرده است” نوشت:

حمله کردن بهترین وسیله برای دفاع است. این سخن ناپلئون بناپارت رهبر بزرگ فرانسوی است اما به نظر می رسد که کارلوس کی روش هیچ اعتقادی به این سخن ندارد. او همواره دفاع کردن سپس دفاع کردن و سپس دفاع کردن را با هر تیم و در هر شرایطی می خواهد.

الوطن در ادامه نوشت:

کی روش این حق را دارد که فلسفه خود را داشته باشد اما آیا این فلسفه و سبک بازی به درد فوتبال قطر می خورد؟ بدون هیچ گونه تعارفی بگویم که این فلسفه و تفکر کی روش به هیچ وجه به درد فوتبال قطر نمی خورد.تیم ملی فوتبال قطر هویت خود را با کی روش از دست داده است و از بد به بدتر تبدیل شده است. تیم ملی فوتبال قطر بازی هجومی را دوست دارد اما فلسفه کی روش چیز دیگری است. ما در دو بازی برابر عراق و ایران یک گل در جریان بازی به ثمر نرساندیم و این نتایج اصلا شایسته قهرمان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *