بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری جنجالی از پشت پرده حریف های ضعیف تیم ملی + سند

رحمان رضایی ، مربی تیم ملی : بازی با تیم‌های بزرگ در توان فدراسیون فوتبال نیست

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰


رحمان رضایی ، مربی تیم ملی ایران در مورد دیدار های تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی با تیم‌های بزرگ در توان فدراسیون فوتبال نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی در مورد حضور تیم ملی کشورمان در تورنمنت اردن، اظهار داشت:

تورنمنت خوبی بود. تیم‌های خوبی که در قدوقواره خودمان در آسیا هستند، در این تورنمنت حضور داشتند. توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بازیکنان را محک بزنیم. مطمئنا تیم نقایصی در این دو بازی داشته ولی به نظر من برد این بازی‌ها خیلی مهم بود.

وی افزود:

تیم اردن را سال‌ها به این شکل نمی‌تواسنتیم ببریم. 3 بر یک، نتیجه خیلی خوبی بود. فینال هم که با قطر، بازی بی نقص و خیلی خوبی بود. بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از نظر نتیجه گیری هم خوب بودیم و کارمان تکمیل شد.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه این تیم به بازی با حریفان بزرگ نیاز دارد، گفت:

صددرصد اما حریف بزرگ نیاز به بودجه و امکانات بیشتری دارد. فکر می‌کنم در توان تیم ملی ایران نیست. مردم قیاس می‌کنند و حق دارند. انتقادی است که می‌تواند از نظر بازی‌های دوستانه باشد ولی نیاز به بودجه سنگین دارد. فدراسیون حداقل باید 3-2 میلیون دلار داشته باشد تا بتواند بازی دوستانه خیلی خوبی را با تیم‌هایی مثل کره، ژاپن، استرالیا یا حتی تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی برگزار کند ولی متاسفانه در حد و توان فدراسیون ما نیست. 

وی درمورد مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، عنوان کرد:

متاسفانه مصدومیت بدی بود. امیدوارم هرچه سریع تر به تیم خودش و تیم ملی برگردد. اینطور که دکتر می‌گوید و براساس تست‌هایی که گرفته شده، از ناحیه رباط صلیبی است. هنوز آزمایش دقیق نگرفته‌اند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *