بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئیس فدراسیون کشتی : دنیا باید قاطعانه جلوی وحشی‌گیری رژیم صهیونیستی بایستد

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی : صهیونیست‌ها دستشان به خون هزاران انسان آلوده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۳
دبیر رییس فدراسیون کشتی : صهیونیست‌ها دستشان به خون هزاران انسان آلوده است

رییس فدراسیون کشتی با محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به یک بیمارستان در غزه، گفت: این رژیم هیچ بویی از انسانیت نبرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر است دست به هر جنایتی بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا دبیر با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران یک بیمارستان در غزه که به کشتار صدها نفر از مردم بی‌دفاع غزه شد، اظهار کرد:

از هر نظر چه شرعی و چه انسانی وحتی سیاسی به این موضوع نگاه کنیم، این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه محکوم است و اوج قساوت و ذلیل بودن رژیم غاصب صهیونیستی را نشان می‌دهد. همه مردم دنیا با هر دین و مذهبی وظیفه دارند این جنایت را محکوم کنند. حمله و جنگ هم رسم و مردانگی خود را دارد که متاسفانه این رژیم بویی از آنها نبرده است. دیگر جای سکوت نیست و همه باید به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

رییس فدراسیون کشتی افزود:

هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه و بیماران و کودکانی که در این بیمارستان بستری بودند یا به آنجا پناه برده بودند، در این حمله وحشیانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی با این اقدام خود بار دیگر نشان داد که هیچ بویی از مردانگی و انسانیت نبرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر است دست به هر جنایتی بزند. آنها اصلا انسان نیستند و نشانی از انسانیت ندارند چرا که یک انسان حاضر نمی‌شود به این شکل با حمله به بیمارستان، زنان و کودکان و بیماران را به خاک و خون بکشد.

وی خاطرنشان کرد:

دشمنی این رژیم فقط با مسلمانان نیست. همه مردم دنیا باید بدانند که برای این رژیم مسیحی و مسلمان و … فرقی ندارند. صهیونیست‌ها دستشان به خون هزاران انسان آلوده است و حاضرند دست به هر جنایتی بزنند. دنیا باید قاطعانه جلوی این وحشی‌گیری بایستد. جهان اسلام هم اگر متحد شوند می‌توانند جلوی رژیم صهیونیستی و جنایات آنها را بگیرند. آنها از برخی اختلافات میان مسلمانان سوء استفاده می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *