بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ترسناک مرتضی پورعلی گنجی ؛ قابل توجه هواداران پرسپولیس + سند

بررسی مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی در جریان دیدار ایران و قطر

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۲


برخورد شدید بازیکن قطر با مرتضی پورعلی گنجی مصدومیت شدید و خروج مدافع تیم ملی از زمین را به همراه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دقیقه ۵۰ بازی ایران و قطر در حالی که مرتضی پورعلی گنجی ، مدافع شماره هشت تیم ملی برای تصاحب توپ تکل زده و تلاش کرده بود، برخورد شدیدی بین او و بازیکن قطر پیش آمد تا یکی از شدیدترین برخوردهای ممکن بین دو بازیکن به وجود بیاید.

پورعلی که از ناحیه زانو در معرض برخورد وحشتناک با بازیکن قطر قرار گرفته بود، بلافاصله بعد از برخورد در حالی که درد می‌کشید و زانوی خود را گرفته بود، از شدت درد فریاد می‌زد و نزدیکترین بازیکن تیم ملی به او نیز سعی می‌کرد تا او را آرام کند.

لحظاتی بعد با مشاهده تصاویر آهسته این صحنه مشخص شد که برخورد بسیار شدیدتر از چیزی بوده که همه تصور می‌کردند تا به سرعت کادر پزشکی تیم ملی وارد زمین شوند و پورعلی‌گنجی را بعد از رسیدگی اولیه به بیرون ببرند.

تصاویر بیشتر نشان می‌دهد که زانوی پورعلی‌گنجی با برخوردی ناگوار آسیب دیده و احتمالا شدت ضربه به حدی است که او به مداوای بعدی هم نیاز خواهد داشت.

گزارشگر عربی این بازی حتی مدعی شد که ممکن است مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باشد. البته که هنوز برای هر اظهارنظری در این باره بسیار زود است و هواداران فوتبال در ایران نیز امیدوارند که مصدومیت پورعلی‌گنجی شدید نباشد و او هرچه زودتر امکان بازگشت به میادین را داشته باشد.

کادرپزشکی تیم ملی احتمالا بعد از بازگشت به ایران و عکسبرداری جزئیات بیشتری را در مورد مصدومیت این بازیکن اعلام خواهد کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *