بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص سردار آزمون به تقابل با کارلوس کی روش

سردار آزمون : احترام بسیار زیادی را برای کارلوس کی روش قائل هستم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱
سردار آزمون درباره تقابل با تیم ملی قطر و کارلوس کی روش صحبت کرد

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران گفت : احترام بسیار زیادی را برای کارلوس کی روش قائل هستم و امیدوارم در مسیر مربیگری خود در تیم ملی قطر هم موفق باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون با گل جمعه شب خود مقابل اردن چهل‌ و ششمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا به رقابت خود برای شکستن رکورد کریم باقری به‌ عنوان دومین گلزن ملی ایران با ۵۰ گل با مهدی طارمی ادامه دهد. کریم باقری که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ شمسی هافبک‌ دفاعی تیم ملی بود، رکورد خیره‌کننده ۵۰ گل ملی را دارد و دومین گلزن ملی تاریخ فوتبال ایران پس از علی دایی است و حالا اگر سردار آزمون فقط چهار گل دیگر به ثمر برساند، می‌تواند به دومین گلزن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود. اتفاقی که وقوعش اصلا بعید نیست، به‌خصوص که سردار ۲۸‌ ساله وقت زیادی برای ادامه بازی در تیم ملی فوتبال ایران دارد.

این درحالی است که موتور بسیاری از بازیکنان ملی مانند همین علی دایی یا کریستیانو رونالدو پس از ۳۰ سالگی تازه روشن شده و اگر این مصداق برای آزمون هم محقق شود با توجه به گل‌های بیشتر احتمالی این بازیکن تا ۳۰‌سالگی، می‌توان به رکوردشکنی او به‌عنوان بهترین گلزن ملی ایران و آسیا نیز در پایان روزهای فوتبالی این ستاره تیم ملی نیز امیدوار بود. درعین‌حال مهدی طارمی هم که ۴۲ گل به ثمر رسانده، ۸ گل تا کریم باقری و ۴ گل تا سردار آزمون فاصله دارد و با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها و دو بازی ایران در مقدماتی جام‌جهانی او این فاصله را کاهش خواهد داد.

این درحالی است که بازیکن تیم ملی هم مانند سردار می‌تواند به روزهای روشن پیش‌رو برای جابه‌جا کردن رکوردهای گلزنی در تیم ملی امیدوار باشد. تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های تدارکاتی خود در تورنمنت اردن فرداشب در فینال این رقابت‌ها به‌مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت. این دیدار از چند جنبه برای قلعه‌نویی و شاگردانش بسیار حائز اهمیت است. در ابتدا اینکه پیروزی در این دیدار می‌تواند رکورد بردهای پیاپی تیم ملی را افزایش داده و روحیه ملی‌پوشان در آستانه جام ملت‌ها را افزایش دهد. از سوی دیگر قهرمانی در این تورنمنت بعد از قهرمانی در کافا، یک دستاورد مثبت دیگر برای تیم ملی و کادر آن خواهد بود و درنهایت هم برتری در تقابل با تیم کی‌روش می‌تواند از لحاظ فنی و تاکتیکی به‌سود تیم ما و کادرفنی‌اش باشد.

بر همین اساس سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران درباره تقابل تیم ملی با کی‌روش و احساس وی از این مسابقه، گفت:

بالاخره کی‌روش قبلا مربی ما در تیم ملی بوده و همین چهره نیز برای اولین‌بار من را به اردوی تیم ملی ایران دعوت کرده و به‌واسطه او پیراهن تیم ملی را بر تن کردم.

وی ادامه داد:

احترام بسیار زیادی را برای کارلوس کی روش قائل هستم و امیدوارم در مسیر مربیگری خود در تیم ملی قطر هم موفق باشد.

سردار همچنین درباره بازی فردا شب ایران و قطر یادآور شد:

امیدوارم یک بازی خوب و جذاب را از دو تیم شاهد باشیم، ضمن اینکه امیدوارم تکرار همین رقابت‌ها را در فینال جام ملت‌های آسیا شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *