بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلمان ناگلزمان متفاوت و امیدوار کننده

برد قاطع آلمان با هدایت ناگلزمان در دیدار برابر آمریکا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۰
آلمان ؛ برد قاطع آلمان با هدایت ناگلزمان در دیدار برابر آمریکا

یولیان ناگلزمن پس از 97 سال در تیم ملی آلمان تاریخ سازی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم ملی فوتبال آلمان برای اولین بار با هدایت یولیان ناگلزمن وارد زمین شد و توانست مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا به برتری 3 بر یک دست یابد.

این اتفاق در حالی رخ داد که آلمان در ابتدا با گل زیبای پریسیچ از آمریکا عقب افتاد ولی توانست به بازی بازگردد و یک برد ارزشمند را تحت هدایت مربی جوان خود رقم زند.

ناگلزمن به دومین مربی تاریخ فوتبال آلمان بدل شد که در اولین مسابقه پس از اینکه از تیم حریف عقب افتاده، توانسته به برتری دست یابد. آخرین بار در سال 1926، تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت «اوتو نرز» این آمار را ثبت کرده بود.

ناگلزمن، مربی 36 ساله آلمانی است که به تازگی هدایت مانشافت را برعهده گرفته تا بتواند خاطرات سیاه ژرمن‌ها را با هانسی فلیک پاک کند و نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز در جام ملت‌های اروپا 2024 کسب کند.

این سرمربی جوان با درخشش در تیم‌های هوفن‌هایم و لایپزیگ توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان بر سر زبان‌ها بیاندازد. او پس از اینکه لایپزیگ تازه تاسیس شده را به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رساند، توانست به نیمکت بایرن مونیخ نیز راه یابد.

با اینکه نمایش بایرن مونیخ با ناگلزمن، آنقدرها هم ضعیف نبود ولی او در یکی فیفادی‌ها به شکلی عجیب از باشگاه اخراج شد و جای خود را به توخل داد تا روزهایی متفاوت برای باواریایی‌ها رقم خورد.

تیم ملی آلمان که اتفاقاً میزبان جام ملت‌های اروپا نیز است، امید دارد با ناگلزمن بتواند نمایشی خوب به اجرا گذارد. ژرمن‌ها در 2 جام جهانی اخیر، در مرحله گروهی حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *