بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست مهم اسطوره استقلال از وزیر ورزش و جوانان

شاهین بیانی : باید وزیر ورزش و جوانان به مشکلات مالی استقلال ورود بکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۲
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : چندین سال به خاطر سوءمدیریت، بدهی‌ های زیادی برای باشگاه استقلال به وجود آمده و در این شرایط یک بار هم شده باید وزیر ورزش و جوانان به مشکلات مالی استقلال ورود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال درباره برتری تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت:

لیگ برای مدت زمان طولانی تعطیل شده بود و جواد نکونام در این مدت می‌توانست تیمش را بازسازی کند. گرفتن ۳ امتیاز خارج از خانه مقابل مس رفسنجان رضایت‌بخش بود تا استقلال خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی نشان بدهد، اما مشکلات استقلال هنوز پابرجاست.

وی ادامه داد:

مهمترین مشکل استقلال مسائل مالی است که همه در جریان آن هستند. تا موقعی که تیم آرامش نداشته باشد نباید انتظار داشته باشیم که استقلال بازی‌های شناور و خوبی از خودش ارائه کند. همین که با این همه مشکلات استقلال در ۵-۶ هفته و تا اینجای مسابقات لیگ برتر در جمع مدعیان و بالای جدول قرار دارد کار بزرگی انجام داده است.

بیانی تصریح کرد:

هنوز کادر فنی از ابتدای فصل نتوانسته با آرامش به فکر کارهای فنی باشد. واقعاً مشکلات استقلال زیاد است و امیدوارم این مسائل مالی به نوعی حل شود تا کادر فنی و بازیکنان تا پایان این فصل لیگ برتر با آرامش به کار خودشان ادامه دهند.

بیانی در خصوص کمبود بازیکن در تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

یک تیم برای رسیدن به قهرمانی باید از نظر بازیکنان روی نیمکت هم قوی باشد، اما استقلال نسبت به فصل قبل ریزش زیادی داشت و در پیش فصل هم موفق به جذب بازیکن بزرگی نشد. استقلال در ادامه فصل از نظر بازیکنان تاثیرگذار با کمبود مواجه خواهد شد و در این زمینه تیم‌های دیگر بالاتر از قانون سقف بودجه باشگاه‌ها، برای قهرمانی تجهیز شده‌اند و شانس‌شان بیشتر از استقلال خواهد بود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه مشکلات مالی استقلال باید زودتر حل شود، عنوان کرد:

چندین سال به خاطر سوءمدیریت، بدهی‌های زیادی برای باشگاه استقلال به وجود آمده و در این شرایط یک بار هم شده باید وزیر ورزش و جوانان به مشکلات مالی استقلال ورود کند، چرا که با وام و قرض گرفتن این مسئله برطرف نمی‌شود و فقط اسم طلب‌کار جابجا می‌شود. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد ایجاد آرامش در این تیم گفت:

طبیعی است که همیشه تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس حاشیه دارند و همیشه خیلی‌ها می‌خواهند که تیم آرامش نداشته باشد، اما مهم است که ما پیشکسوتان، مدیران، خانواده استقلال و کسانی که در کنار این تیم هستند کاری کنند تا تیم‌مان آرامش داشته باشد.

بیانی درباره برگزاری دیدارهای خانگی استقلال در مشهد خاطرنشان کرد:

باشگاه استقلال سعی دارد با میزبان قرار دادن ورزشگاه امام رضا در مشهد هواداران را در کنار تیم داشته باشد. از نظر زمین هم کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نسبت به ورزشگاه‌ آزادی خیلی بهتر است. استقلال همه جای ایران هواداران زیادی دارد و در مشهد هم طرفداران استقلالی تیم محبوب‌شان را تنها نخواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *