بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای ستاره سرخ ها

مهدی سیدصالحی : گل شهاب زاهدی تاثیر مثبت خواهد داشت و او را از زیر فشار خارج می‌ کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۲
مهدی سیدصالحی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار مقابل گل گهر صحبت کرد

مهدی سیدصالحی پیشکسوت پرسپولیس گفت : این‌ که ۵ یا ۶ بازی گل نزنید، استرس خاصی روی بازیکن ایجاد می‌کند این گل روی شهاب زاهدی بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت و او را از زیر فشار خارج می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سیدصالحی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی شاگردان گل محمدی اظهار کرد:

پرسپولیس در این بازی یک تغییر داشت و جای ریگی از سرلک استفاده کردند. آن‌ها بازی مالکانه‌ای داشتند و با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی کردند و در مقابل گل گهر ۲-۵-۳ بازی کردند و چشم به ضد حمله داشتند. پرسپولیس از ابتدا بازی را در اختیار گرفت و با گلزنی زاهدی نیمه اول بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت.

او درباره نیمه دوم این دیدار گفت:

پرسپولیس در نیمه دوم هم توانست کارهای ترکیبی انجام دهد اما با تعویض‌های اوزونیدیس، گل گهر کمی هجومی‌تر بازی و روند بهتری پیدا کرد اما در کل گل‌گهر آن کیفیت لازم را نداشت و ترسو بازی کرد. خستگی از دقیقه ۷۵ در پای بازیکنان مشهود بود و دلیل آن فشار مسابقات است.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره گلزنی شهاب زاهدی عنوان کرد:

این‌ که ۵ یا ۶ بازی گل نزنید، استرس خاصی روی بازیکن ایجاد می‌کند. این گل روی زاهدی بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت و او را از زیر فشار خارج می‌کند.

او درباره ضربه سر مهاجم گل گهر و توپی که بیرانوند از روی خط بیرون کشید، عنوان کرد:

اگر این توپ گل اعلام می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و در ادامه گل گهر می‌توانست از ضد حمله استفاده کند. احساس می‌کنم جای گیری کمک داور خوب نبود و این دلیل تشخیص اشتباهش بود. ما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری رو به افول هستیم. هنوز داورای زیادی نداریم که کلاس VAR رفته باشند. این سیستم کار داوری را زیر ذره‌بین می‌برد و باعث پیشرفت داوران ما می‌شود.

سید صالحی همچنین اضافه کرد:

گل گهر شادابی سال‌های گذشته را نداشت و خیلی ترسو بازی کرد. هماهنگی لازم را نداشتند و همین باعث شکستشان شد. این بازی در کل کیفیت لازم را نداشت و در نیمه دوم کارهای ترکیبی کمتری دیدیم اما به هر حال یحیی گل محمدی توانست بازی مالکانه‌ای انجام دهد و به خواسته‌اش برسد.

او در رابطه با تعطیلی لیگ بیان کرد:

این تعطیلی روی گل گهر خیلی تاثیر داشت و دیدید که شرایط به چه شکلی رقم خورد. حتی بازی‌های روز گذشته هم نشان داد کیفیت لازم در تیم‌ها وجود ندارد. این اتفاقی بود که به دلیل برنامه ریزی ضعیف لیگ افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *