بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی یک سر و گردن از آسیا بالاتر است

رضا ناصری : بازی کردن با تیم‌های آسیایی دیگر به درد تیم ملی ما نمی خورد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۸:۰۵
ناصری : بازی کردن با تیم‌های آسیایی دیگر به درد تیم ملی ما نمی خورد

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان جوان ما باید با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا ناصری در مورد بازی امروز تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان در رقابت‌های مقدماتی آسیا اظهار داشت:

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تغییرات خوبی از لحاظ جوانگرایی در تیم ملی انجام داده و برای اولین بار است که چنین تغییر نسلی در تیم ملی انجام می‌شود.

وی افزود:

در بازی اول به خوبی توانستیم به راحتی مالدیو را شکست دهیم و امروز هم باید به مصاف قرقیزستان برویم. قطعاً این تیم هم در مقابل ملی پوشان ایرانی حرفی برای گفتن ندارد. با اینکه فوتسال ایران یک سر و گردن از تیم‌های آسیایی بالاتر است اما نباید حریف را دست‌کم بگیریم و باید با تمام قدرت مقابل حریفان بازی کرد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد:

فدراسیون فوتبال نباید به فوتسال به چشم یک بچه سر راهی نگاه کند. باید برنامه ریزی دقیق مدون برای تیم ملی داشته باشد تا بتوانیم موفق باشیم. حذف تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی زنگ خطری برای ما شد.

دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها گفت:

فدراسیون اگر به دنبال جایگاه اول تا سوم جهان است از همین الان باید به دنبال بازی‌های تدارکاتی با تیمهای بزرگ باشد، مثل حضور در تورنمنت برزیل. بازیکنان جوان بدون تجربه هستند و باید تنه به تنه با بازیکنان تیم‌های بزرگ دنیا مثل اسپانیا، پرتغال و …. بازی کنند تا بتوانند خودشان را به خوبی پیدا کنند و سرمربی تیم ملی بتواند تاکتیک خود را مقابل تیم‌های بزرگ امتحان کند. بازی کردن با تیم‌های آسیایی دیگر به درد تیم ملی ما نمی خورد. همانطور که گفتم تیم ملی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است.

وی همچنین در مورد سفال منش، مربی تیم ملی فوتسال گفت:

شهاب سفال منش یک آدم تحصیل‌کرده و با سواد است و با فوتسال روز دنیا آشناست. شمسایی در حال حاضر به صورت مقطعی از این مربی استفاده می کند. سفال منش در همین مقطع کوتاه که در مسابقات، کنار تیم ملی بوده کمک بسیاری به تیم ملی کرده است. به نظرم حضور او بسیار مفید است. وی مدرس AFC و مربی و بدن ساز خوبی است و در کنار تیم ملی تاثیرگذار است. البته شمسایی خودش بسیار باهوش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *