بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد زلاتان از تن هاخ : او نمی تواند با ستاره ها کار کند !

زلاتان ابراهیموویچ : تن هاخ فقط تجربه کار با استعدادهای جوان را دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴
منچستریونایتد ؛ زلاتان ابراهیموویچ : تن هاخ فقط تجربه کار با استعدادهای جوان را دارد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است اریک تن‌هاخ تجربه کافی برای رفتار و کار با ستاره‌ها را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تن‌هاخ از زمان حضورش روی نیمکت منچستریونایتد تا به حال با چند بازیکن به مشکل خورده که یکی از آنها کریستیانو رونالدو بوده است.

او فصل گذشته علنا با این بازیکن وارد جدال شد و پس از اظهاراتی که از سوی رونالدو در مصاحبه با پیرس مورگان مطرح شد اعلام کرد که دیگر جایی در تیمش ندارد و در نهایت باعث جدایی او و پیوستنش به باشگاه النصر عربستان شد.

این اتفاقی است که امسال هم با جیدون سانچو رخ داده و این بازیکن حالا از تمرینات تیم اول کنار گذاشته شده است و با توجه به این که حاضر به عذرخواهی نشده، شاید او هم به زودی از این باشگاه جدا شود.

ابراهیموویچ در گفتگو با پیرس مورگان درباره این مربی اظهار داشت:

«من در هر دو باشگاه بودم و باید بگویم که آژاکس تفاوت زیادی با یونایتد دارد. آنجا سبک متفاوتی از نظم را دارد. آژاکس باشگاهی پر از استعداد است. آنها بهترین استعدادهای ممکن را در این باشگاه دارند و خبری از ستاره‌های بزرگ نیست.

تجربه این مربی چیست؟ کار با استعدادهای جوان. ناگهان به یونایتد می‌آید که ذهنیت متفاوتی دارد. بازیکنان قرار است ستاره‌هایی بزرگ باشند. من فکر نمی‌کنم چنین رفتاری که در پیش گرفته شده با آنها درست باشد.»

او همچنین با اشاره به وضعیت فعلی یونایتد اضافه گفت:

«یونایتد باید برنده شود. آنها باید در هر جامی که در آن حضور دارند قهرمان شوند. هر تیمی نیاز به برنامه دارد که باید آن را دنبال کند و پروژه درستی را انتخاب کند.

یا به این موضوع و برنامه باور دارید، یا ندارید. اما من فکر می‎‌کنم این مربی در حال حاضر دو موقعیت متفاوت دارد. اتفاقی که با سانچو و رونالدو افتاد نشانگر همین است. وقتی شرایط خوب است هم مشکلات وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند چون تیم روی دور برد است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *