بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار سرمربی استقلالی به دیدار مقابل الهلال عربستان

مهدی رحمتی : همانطور که همه می‌ دانیم با پرافتخارترین و بهترین تیم آسیا بازی داریم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰
مهدی رحمتی درباره دیدار مقابل الهلال صحبت کرد

مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران گفت : همانطور که همه می‌ دانیم با پرافتخارترین و بهترین تیم آسیا بازی داریم که در این مسابقات قهرمانی‌های زیادی دارد و بهترین نتایج را کسب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

همانطور که همه می‌ دانیم با پرافتخارترین و بهترین تیم آسیا بازی داریم که در این مسابقات قهرمانی‌های زیادی دارد و بهترین نتایج را کسب کرده است. امسال شرایط الهلال با توجه به بازیکنانی که گرفته خیلی فرق می‌کند و بهتر شده است. ما هم تیم جوان و باانگیزه هستیم که برای اولین‌ بار در این جام شرکت می‌کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه آزادی، عنوان کرد:

شرایط نامناسب و نامطلوب این ورزشگاه را من نباید پاسخگو باشم. در بازدیدی که داشتیم تلاش می‌کردند وضعیت چمن بهتر شود، ولی مسلما هرچقدر هم تلاش کنند این اتفاق برای این بازی نمی‌افتد. در بازی انگیزه‌های خیلی زیادی داریم که خوب بودن یا بد بودن زمین را برای ما بی اهمیت می‌کند. هواداران را در کنار خودمان داریم و می‌توانیم از انرژی مثبتشان استفاده کنیم.

رحمتی تصریح کرد:

خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده‌ایم. مطمئنا تک تک بازیکنان آماده هستند. می‌دانند چه شرایطی هست و چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. با تلاش بچه‌ها، حمایت هواداران و به امید خدا از زمین سربلند بیرون می‌آییم.

وی در مورد احتمال برنده نشدن نساجی در بازی، گفت:

تمام بازیکنان الهلال ملی‌پوش هستند. همه مهره‌های تاثیرگذار هستند، اما من برای بازی ۲۵ ستاره در تیمم دارم. تک تک آن‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند و می‌توانید این را در بازی ببینید. بازیکنی که با تمام توان و تمرکزش بازی کند، یک ستاره است.

رحمتی در مورد اینکه امتیازگیری نساجی در بازی چقدر به صعود از گروه کمک می‌کند، اظهار داشت:

الان نباید یه صعود کردن یا نکردن اهمیت بدهیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. خداراشکر گام اول را خوب برداشتیم. شرایط نساجی با بقیه تیم‌ها در آسیا اصلا قابل مقایسه نیست. نمی‌خواهم بحث را باز کنم. یک تیم جوان هستیم که ماجراجویی در آسیا را شروع کردیم. پس از بازی اول حال همه خوب بود. حس خیلی خوبی گرفتند. مطمئنم بازیکنان این ماجراجویی را با انگیزه و علاقه بیشتری دنبال می‌کنند. ان‌شاالله بتوانیم نماینده شایسته و سربلندی برای کشور و استان مازندران باشیم.

مهدی رحمتی در واکنش به طرح این موضوع که خیلی‌ها این عقیده را دارند که با خط خوردن بازیکنانی مثل یاسین بونو و روبن نوس از فهرست تیم الهلال قدرت این تیم کاهش یافته است، اظهار داشت:

قدرت الهلال کجاست؟ شما می‌خواهید که هشت بازیکن خارجی‌اش بازی کنند؟ نمی‌توان گفت که بودن یک بازیکن یا نبودن بازیکنی دیگر قدرت یک تیم را کم یا زیاد می‌کند. اتفاق خوبی است برای مربی الهلال که هشت بازیکن خارجی دارد که می‌تواند در هر بازی پنج بازیکن را بازی دهد. نبودن یکسری از بازیکنان الهلال قدرت این تیم را کاهش نمی‌دهد و آن‌ها نسبت به شرایط بازی با ما بازیکنان‌شان را انتخاب کرده‌اند و فکر می‌کنم تمام نفرات جلوی این تیم هستند و قطعاً قدرت‌شان کم نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود AFC در این خصوص (استفاده از بازیکنان خارجی) قوانین سخت‌گیرانه‌تری می‌گذاشت؟، گفت:

ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم، به خاطر اینکه در حیطه وظایف من نیست و ان‌شاءالله در ادامه اتفاقات بهتری بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *