بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین سیدجلال حسینی به مدیران فدراسیون فوتبال ایران

سیدجلال حسینی : می‌ توانستند حداقل شکل چمن ورزشگاه آزادی را یک طوری درست کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵
سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس درباره وضعیت ورزشگاه آزادی صحبت کرد

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس گفت : می‌ توانستند حداقل شکل چمن آزادی را یک طوری درست کنند، امیدوارم که خود فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ورود کند چون این شرایط برای خودمان هم خوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس پس از کسب برد مقابل الدحیل قطر در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

شرایط خوب بود، خداراشکر بچه‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند و تلاش کردند. شرایط بازی و استادیوم هم طوری بود که توانستیم خیلی راحت فوتبال بازی کنیم. کاری را که خیلی راحت بچه‌ها بلد بودند در این زمین توانستند انجام بدهند و یک برد خوب به دست آوردیم.

حسینی در مورد پیش‌بینی‌ها درباره برد راحت الدحیل پیش از بازی ، گفت:

با هیچ تیمی کار نداریم، در آسیا ما پرسپولیس هستیم، تنها کاری که خوب بلد هستیم این است که بجنگیم و خوب فوتبال بازی کنیم. شرایط زمین طوری بود که نشان دادیم پرسپولیس چطور بازی می‌کند. بچه‌ها تلاش کردند و می‌گویم که من به تیم‌های دیگر کار ندارم. ما پرسپولیس هستیم و دوست داریم همه تیم‌ها با ببریم. کار سختی است، در شرایطی که الان هستیم متاسفانه در استادیوم‌هایی که ایران دارد و زمین‌های خراب نمی‌توان کار خاصی کرد اما می‌گویم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم.

سیدجلال حسینی درخصوص اینکه نیمار به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی واکنش نشان داده، گفت:

دقیقا همینطور است. می‌ توانستند حداقل شکل چمن آزادی را یک طوری درست کنند، امیدوارم که خود فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ورود کند چون این شرایط برای خودمان هم خوب نیست. امیدوارم به زودی موضوع استادیوم آزادی برطرف شود تا تیم‌های ایرانی بتوانند در آسیا هم موفق باشند.

مربی پرسپولیس درمورد اینکه پرسپولیس برای صعود به فینال آسیا چقدر باید تلاش کند، گفت:

الان خیلی مشکل است. شرایطی وجود دارد که باید خیلی بیشتر از آنچه داریم تلاش کنیم، بچه‌ها این کار را می‌کنند، در آسیا بحث متفاوت است. از نظر امکانات مشکل داریم اما مطمئن باشید بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

حسینی درباره نقش هواداران در موفقیت پرسپولیس اضافه کرد:

نقش هواداران ما همیشه مشخص است، قوی‌ترین بازوی ما همیشه هواداران هستند. چه داخل و چه خارج از خانه ایران هواداران برای ما بهترین نقش را دارند. امیدوارم شرایط طوری باشد که هواداران به ورزشگاه‌ها برگردند و بتوانند از ما حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *