بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زیدان تماشاگر ویژه دیدار یاران مسی در آمریکا + عکس

زیدان در کنار مسی و بکام در آمریکا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۴
اینترمیامی ؛ زیدان در کنار مسی و بکام در آمریکا

زین الدین زیدان، اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید، برای تماشای بازی اینترمیامی رفته بود و با لیونل مسی هم دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال جام یو اس اوپن به مصاف هوستون دینامو رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا نتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

مسی که پیش از این به دلیل مصدومیت در بازی قبلی اینترمیامی هم غایب بود نتوانست خودش را به موقع به این دیدار برساند و غیبت او تاثیر زیادی روی شکست تیمش و دور ماندن از جام داشت.

هرچند این ستاره آرژانتینی برای روحیه دادن به بازیکنان و همراهی با تیمش در ورزشگاه حضور داشت و از روی سکوها شاهد باخت تیمش بود و البته دیدار جذابی هم با یکی از اسطوره‌های رئال مادرید داشت.

افراد سرشناس بسیاری در طول چند ماه اخیر برای تماشای بازی اینترمیامی و مسی از نزدیک راهی ورزشگاه شده بودند و این بار نوبت به زین الدین زیدان رسیده بود که به تماشای بازی این تیم بنشیند.

تصویری از او در کنار دیوید بکام که هم‌بازی سابقش در رئال مادرید بود و همچنین مسی که تجربه بازی مقابل او در رئال را به عنوان بازیکن و سرمربی داشته منتشر شده که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است.

دیدار دوباره بکام و زیدان هم از اتفاقات جذاب شب گذشته بود و این دو برای دقایقی مشغول صحبت و خنده با یکدیگر بودند که بسیاری از دوربین‌های حاضر در ورزشگاه آن را به ثبت رساندند.

اینترمیامی ؛ زیدان در کنار مسی و بکام در آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *