بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فراز و نشیب خواندنی مهدی طارمی ؛ از برق بوشهر تا قهرمانی در پورتو

آنالیز عملکرد مهدی طارمی و آغاز فعالیت ورزشی او در سایت breakingthelines

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۰
آنالیز عملکرد مهدی طارمی و آغاز فعالیت ورزشی او در سایت breakingthelines

سایت breakingthelines در مطلبی به آنالیز عملکرد مهدی طارمی پرداخه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت breakingthelines در مطلبی به آنالیز عملکرد مهدی طارمی و آغاز فعالیت ورزشی او در زادگاهش در بوشهر تا درخشش در استادیوم دراگائو پرداخته است.

تابستان ۲۰۱۹ بود. کیلیان امباپه، دومین بازیکن گران‌قیمت جهان در آن زمان و تا به امروز، خود را برای یک‌فصل دیگر حضور در پاری‌سن‌ژرمن آماده می‌کرد. کریم بنزما به دنبال بازگشت از یک‌فصل ناامیدکننده در رئال‌مادرید بود که باعث شد این باشگاه فصل را بدون جام به پایان برساند و محمد صلاح در حال پشت سر گذاشتن یک پیروزی بزرگ و کسب جام در لیگ قهرمانان اروپا در لیورپول بود.

از سوی دیگر، مهدی طارمی یک دوره قرضی ۱۸ماهه در تیم الغرافه قطر را به پایان رسانده بود که برای اولین‌بار در ۲۷ سال زندگی حرفه‌ای خود در خارج از ایران بازی می‌کرد. او در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ با قراردادی دو‌ساله به ریو آوه پیوست که اولین باشگاه اروپایی او بود. امروز طارمی، امباپه، صلاح و بنزما تنها بازیکنانی هستند که در ۶ لیگ معتبر اروپا حداقل ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده‌اند. (از زمان انتشار مقاله، کریستوفر انکونکو به این باشگاه نخبگان پیوسته است).

این مهاجم ایرانی رشد خود را در سال ۱۳۸۱ در آکادمی برق بوشهر در سن ۱۰ سالگی آغاز کرد. او در ۱۴ سالگی و در سال ۱۳۸۵ به آکادمی جوانان ایرانجوان رفت و سپس به شاهین بوشهر، یک باشگاه نظامی رفت تا فوتبال حرفه‌ای خود را در سن ۱۸ سالگی به‌عنوان فوتبالیست آغاز کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *