بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار مهم اسطوره استقلال به وزیر ورزش + جزئیات

محمد نوری : وزیر ورزش باید به داد استقلال برسد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۸
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند و پس از انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر باید وی به داد استقلال برسد، چون اصلاً حالش خوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تعطیلات بلندمدت لیگ برتر، اظهار داشت:

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات بسیار ضعیف عمل کردند و بدون برنامه مسابقات را پیش می‌برند، در حالی که همه کشور‌ها بعد از پایان فیفادی لیگ‌شان را انجام می‌دهند و طبق برنامه بازی‌های خودشان را برگزار می‌کنند. النصر قبل از دیدار با پرسپولیس در لیگ عربستان بازی کرد و بلافاصله به ایران آمد و بعد از بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا در فاصله زمانی کمی در لیگ عربستان به مصاف رقبایش رفت، اما لیگ برتر ایران به خاطر حضور چند بازیکن در تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده است. به همین دلیل باز فدراسیون و سازمان لیگ نمره منفی گرفتند و فقط مسئولان سخنرانی و صحبت می‌کنند، خبری از برنامه‌ریزی نیست.

وی افزود:

هر چه زمان تعطیلات زیادتر شود به ضرر تیم‌هاست و بازیکنان از فرم ایده‌آل‌شان خارج می‌شوند. وقتی بازی‌ها برگزار نشود تیم‌ها باید مجدداً بدنسازی کنند و مسابقه تدارکاتی انجام بدهند تا بازیکنان از لحاظ بدنی آمادگی‌شان را از دست ندهند.

کارشناس فوتبال در مورد عدم رعایت قانون سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری، عنوان کرد:

به غیر از سپاهان چند تیم دیگر نیز قانون سقف بودجه باشگاه‌ها را رعایت نکردند و این درحالیست که استقلال نمی‌تواند قرارداد بازیکن خارجی خودش را ثبت کند. اینجا مشخص می‌شود که قانون برای یک تیم است. هیچ چیز فوتبال ایران قانونمند نیست و ایراد دارد. برخی از مدیران فوتبالی هر روز یک قانون می‌گذارند و باعث می‌شود تا فوتبال را نابود کنند. اصلاً به فکر هواداران نیستند که تنها دلخوشی‌شان فوتبال است.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه لیگ برتر از نظر امکانات و زیرساخت‌ها هیچ رشدی ندارد، گفت:

بهتر است به جای گذاشتن قوانین تاریخ مصرف گذشته و من‌درآوری تجهیزات و امکانات را به منظور برگزاری مسابقات مهیا کنند. بازی پرسپولیس و النصر در کشور‌های مختلف بخش شد و همگان دیدند که چمن ورزشگاه آزادی مایه آبروریزی شد. زمانی که ایران فوتبال و ورزشگاه آزادی داشت، کشور‌های عربی هیچ چیزی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد:

در این سال‌ها این قدر با کمبود مواجه شدیم که پای بازیکنان در چمن پیچ خورد. به زور کنفدراسیون فوتبال آسیا و به خاطر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سیستم VAR را قرضی را وارد کردند و هنوز نتوانسته‌اند تجهیزات به روز فوتبال دنیا را وارد فوتبال ایران کنند.

نوری در پایان گفت:

استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند و پس از انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر باید وی به داد استقلال برسد، چون اصلاً حالش خوب نیست. همچنین باید عدالت را بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برقرار کند تا هر چه زودتر مشکلات استقلال نیز برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *