بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده عدم ملاقات علی دایی و کریستیانو رونالدو چه بود ؟ + جزئیات

عدم ملاقات علی دایی و کریستیانو رونالدو به دلیل حضور در دادگاه

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰
علی دایی به دلیل حضور در دادگاه با کریستیانو رونالدو ملاقات نکرد

برخلاف انتظار، در مدت زمان حضور کریستیانو رونالدو در ایران، علی دایی ملاقاتی با او نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخلاف انتظار، در مدت زمان حضور کریستیانو رونالدو در ایران، علی دایی ملاقاتی با او نداشت.

کریستیانو رونالدو پس از حضور در ایران و برتری برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به همراه باشگاه النصر، ایران را ترک کرد. او در شرایطی از تهران خارج شد که طبق گفته خودش، استقبال بی‌نظیری از او در این مدت کوتاه شد.

شاید مهمترین ابهام حضور رونالدو در ایران مربوط به ملاقات نکردنش با دایی است. دایی اسطوره فوتبال ایران که پیش از این رکورد گل‌های ملی‌اش توسط کریس رونالدو شکسته شده بود، بده‌ بستان اینستاگرامی با این فوق ستاره پرتغالی داشت، ولی طرفین فرصتی برای ملاقات به دست نیاوردند. سفر رونالدو به ایران این شایعه را قوت بخشید که قرار است او و دایی یکدیگر را ملاقات کنند. حتی شایعه شد که این ملاقات در فرودگاه و بعدها در هتل صورت گرفته، ولی حالا طبق اظهارات مدیرعامل باشگاه، علی دایی به دلیل یک کار دادگاهی نتوانست به ملاقات کریستیانو رونالدو برود.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در مورد نیامدن علی دایی به مراسم استقبال رونالدو، با وجود اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:

بنا بود بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من هم قرار داشت، ولی ظاهرا باید دادگاهی می‌رفت که طول کشید. به من هم زنگ زد. خودش شب قبل با من قرار گذاشت، ولی کاری برایش پیش آمد. در ساعتی به من زد و گفت کارم تمام شده و اگر همین الان بیایم دیر می‌شود. او می‌خواست بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *