بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره یونایتد : به انتقاد ها اهمیتی نمی دهم

هری مگوایر : می توانم با انتقادات آن کنار بیایم!

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۸:۳۵
مگوایر : می توانم با انتقادات آن کنار بیایم!

هری مگوایر تاکید کرد که شعار هواداران خیلی برایش مهم نیست و در جریان بازی می تواند با آنها کنار بیاید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری مگوایر در بازی سه شنبه شب تیم ملی انگلیس مقابل اسکاتلند یک بار دیگر در نقش یار مخفی تیم حریف ظاهر شده و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. او در گفت و گو با ایونینگ استاندارد تاکید کرد که بازخورد منفی هواداران بعد از این اشتباهات و در جریان بازی ها تاثیری روی او ندارد.

مدافع ملی پوش منچستریونایتد گفت:

“این تقریبا باعث برداشته شدن فشار از روی سایر بازیکنان می شود چون همه فشارها روی من است! این مطمئنا باعث می شود که آنها بازی بهتری انجام دهند.”

او در مورد باز کردن دروازه خودی در بازی حیثیتی مقابل اسکاتلند گفت:

“بازی در اسکاتلند همیشه شرایط و حساسیت خاص خودش را دارد. ما می خواستیم برتری‌مان را از ابتدا تا انتهای بازی حفظ کنیم. ما یک گل بد به آنها تقدیم کردیم ولی بعد از آن واکنش خوبی نشان دادیم و با آرامش و خونسردی به کار ادامه دادیم.”

هیاهوی هواداران اسکاتلند در لحظه پخش سرود ملی انگلیس موضوع دیگری بود که مگوایر در موردش گفت:

“وقتی حین پخش سرود ملی آن اتفاقات رخ داد می شد حدس زد که شرایط سختی در انتظارمان است که خیلی دوستانه نیست. خوشحالم که از پس کار بر آمدیم و در این شرایط پیروز شدیم.”

مگوایر در مورد منتفی شدن جدایی اش از جمع شیاطین سرخ گفت:

“من و باشگاه برای جدایی‌ام به توافق نرسیدیم و آنها از ماندنم راضی بودند همان طور که من نیز هستم و برای جایگاهم می جنگم. هر بار که تمرین می کنم این هدف را دارم و در حین بازی نیز همه توانم را می گذارم. می خواهم به مسیرم در فوتبال باشگاهی با قدرت ادامه دهم. می خواهم بازی کنم. چهار هفته ابتدایی خیلی سخت بود و سرمربی تیم مرا انتخاب نکرد. با این وجود هنوز بازی های زیادی در پیش داریم و مطمئنم که در بسیاری از آنها به من میدان خواهد رسید.”

مگوایر مصمم است که در این شرایط سخت همچنان ادامه دهد:

“در هر لحظه چیزهای بسیار کوچکی می توانند علیه تو باشند. آن یک لحظه هم به ضرر من بود و این جزئی از شرایط یک مدافع وسط است. نگران از دست دادن جایگاهم در تیم ملی نیستم چون طی یکی دو سال اخیر فشار زیادی متحمل شده ام. مسئولیت های زیادی به عهده من است که بدی ها و خوبی های زیادی دارد. با این وجود بازی و بستن بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگ محسوب می شود. نمی گویم به این فضای خصمانه و پرتنش عادت کرده ام اما به نظر می توانم با آن کنار بیایم!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *