بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره ایتالیا به تساوی عجیب برابر مقدونیه

چیرو ایموبیله : دو سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که از دست دادیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۹:۴۲
ایموبیله : دو سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که از دست دادیم

چیرو ایموبیله، زننده تک گل ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی، تاکید کرد که از سبک بازی لوچانو اسپالتی لذت برده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایتالیا سومین بازی خود در انتخابی یورو 2026 را با تساوی 1-1 مقابل مقدونیه شمالی به پایان رساند. این تیم با 4 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم قرار دارد. چیرو ایموبیله، زننده تک گل شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار، تاکید کرد که سبک بازی ایتالیا با سرمربی جدید برای بسیار مطلوب است.

ایموبیله مهاجم لاتزیو در شروع نیمه دوم روی ریباند ضربه نیوکولو بارلا که به تیر خورد دروازه مقدونیه شمالی را با ضربه سر باز کرد اما انیس باردی این گل را در دقیقه 81 با یک شوت زیبا از روی ضربه ایستگاهی جبران کرد تا کار با تساوی 1-1 به پایان برسد.

زننده تک گل ایتالیا در این دیدار در گفت و گو با اسکای اسپورت گفت:

“ما دو سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که با بی دقتی آنها را از دست دادیم. البته فرصت ایجاد چند موقعیت خوب دیگر را هم داشتیم که از دست رفت. به هر ترتیبی که بود از حریف پیش افتادیم اما آنها متاسفانه آنها روی اولین تلاش جدی‌شان گل مساوی را زدند. باید بیش از این انسجام خود را حفظ کنیم.”

ایموبیله پس از سوت پایان بازی با چشمانی اشکبار روی زمین نشسته بود و شاید به شکست 1-0 مقابل مقدونیه که مانع از صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 شد فکر می کرد.

او با انتقاد از کیفیت بد زمین گفت:

“در یک لحظه آرامش خود را از دست دادیم چون کاری که می خواستیم را نمی توانستیم انجام دهیم. کیفیت بد زمین پاس دادن را مشکل کرده بود. این یک بهانه نیست و یک حقیقت روشن است. در ادامه هم که دیدید آنها با یک ضربه آزاد فوق العاده به گل رسیدند.”

ستاره تیم ملی ایتالیا از نقش جدیدی که اسپالتی به او داده راضی است:

“من با تیم کاملا هماهنگ بودم و آنها پشت سرم حضور داشتند. می دانستم که چه زمانی حرکت کنم و در هر لحظه از بازی در زمین احساس راحتی می کردم. فقط حیف که نتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *