بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آب پاکی فدراسیون فوتبال روی دست هواداران پرسپولیس ؛ دیدار با رونالدو پَر + سند

میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال : بعید می دانم بازی پرسپولیس و النصر با حضور هواداران برگزار شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷


میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان گفت: این قوانین و مقررات است که باعث حضور هواداران می‌شود که تا به حال این قوانین زیر پا گذاشته نشده است و من بعید می دانم بازی پرسپولیس و النصر با حضور هواداران برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرشاد ماجدی رئیس کمیئه جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مراسم اربعین و اینکه ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی چه تاثیری در فرهنگ ورزشی کشور دارد گفت:

بسیار خوشحالم که در کنار ورزشکاران، هم رشته‌ای‌ها و همکاران در این هیئت‌ها حضور داشتم.

ماجدی در خصوص شرایط تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت:

تیم ملی المپیک در ازبکستان است و در حال انجام بازی‌ است، و این بازی‌ها می‌تواند حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد برای قبل از اعزام به هانگژو.

رئیس کمیته جوانان در مورد اینکه همچنان VAR اجاره‌ای به ورزشگاه‌ آزادی و نقش جهان نرسیده و میزبانی به دست ایران افتاده است بیان کرد:

موضوع اصلی تفاهم‌نامه بین ایران و عربستان بود که بسیار اتفاق خوبی بود و حداقل خوبی که این قضیه داشت این بود که باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف بازی نمی‌کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و النصر با حضور تماشاگران و پس گیری شکایت تیم گوا هند از سرخپوشان اظهار کرد:

این مسائل بستگی به کمیته انضباطی AFC دارد و گوا هند نمی‌تواند نقش زیادی در این اتفاق داشته باشد و این قوانین و مقررات است که باعث حضور هواداران می‌شود که تا به حال این قوانین زیر پا گذاشته نشده است.

من بعید می دانم بازی پرسپولیس و النصر با حضور هواداران برگزار شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *