بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشتباه عجیب تیم ملی اسپانیا + عکس

تمرین بازیکنان اسپانیا با کفش های کتانی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۳
اسپانیا ؛ تمرین بازیکنان اسپانیا با کفش های کتانی

تیم ملی اسپانیا که فردا در مقدماتی یورو 2024 به مصاف گرجستان می‌رود امروز با شرایطی عجیب تمرین کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه مارکا از کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، گزارش داد که تیم ملی اسپانیا امشب در حالی در این شهر تمرین کرد که مسئولان تدارکات متوجه شدند چمدانهای حاوی کفش‌ها و دستکش‌های تیم در مادرید جا مانده است.

مارکا می‌گوید خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش تمرین امروز لاروخا در کمپ این تیم در تفلیس حضور داشتند عجیب‌ترین تمرین ممکن را دیدند و بازیکنان اسپانیا به جای کفش‌های فوتبال با کتانی‌های شخصی‌شان روی زمین چمن شروع به تمرین کردند.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاروخا، که از این بی‌برنامگی تدارکات تیم عصبانی است دستور داد تمرین زودتر از موعد تمام شود. قرار است فردا صبح و بعد از رسیدن چمدانهای کفش‌ها و دستکش‌ها اسپانیا تمرین دیگری را در تفلیس برگزار کند.

این اولین بار نیست که تیم ملی اسپانیا در سفر به تلفیس با مشکل مواجه می‌شود. در مارس 2021 درحالی که حدود نیم ساعت از شروع بازی دو تیم گذشته بود استادیوم دینامو با قطعی برق مواجه شد.

قطعی برق آنقدر طولانی شد که بازیکنان به رختکن رفتند تا مشکل حل شده و بتوانند زیر نور به بازی‌شان ادامه دهند. در نهایت تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد درحالیکه مشکل برق همچنان ادامه دارد بازیکنان اسپانیا برای عبور از راهروی ورزشگاه و سوار شدن به اتوبوس با استفاده از چراغ‌قوه موبایل‌ها راه‌شان را پیدا می‌کنند.

اسپانیا ؛ تمرین بازیکنان اسپانیا با کفش های کتانی اسپانیا ؛ تمرین بازیکنان اسپانیا با کفش های کتانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *