بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به خداداد عزیزی + جزئیات

حمید درخشان : معمولا مشاور ها وارد زمین نمی‌ شوند و از بیرون کار را دنبال می‌ کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : معمولا مشاور ها وارد زمین نمی‌ شوند و از بیرون کار را دنبال می‌کنند و نظرات خود را می‌گویند دستیار با مشاور فنی متفاوت است نشنیده بودم که مشاور وارد زمین شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد:

پرسپولیس وضعیت بدی ندارد و بعد از چهار بازی با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد اما باید خود را تقویت کند چون شرایط خوب همیشه حفظ نمی‌شود و بازی‌های سخت هم از راه می‌رسند. پرسپولیس نیاز دارد خط حمله خود را تقویت کند چون کم و کاستی‌هایی وجود دارد. کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر است و نیاز دارد خود را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

حمید درخشان درباره  اینکه در سال‌های اخیر تجربه پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی خوب نبوده گفت:

آدم وقتی کاری را تجربه کند در کارهای بعدی اشتباهات کمتری انجام می‌دهد. نمی‌خواهم بگویم پرسپولیس دیگر در جذب مهاجم خارجی اشتباه نمی‌کند اما مطمئنا با کمترین اشتباه کار خود را پیش می‌برد. پرسپولیس در حال حاضر یک مهاجم چهارچوب شناس نیاز دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مصاف پرسپولیس برابر النصر عربستان هم گفت:

کار واقعا است اما زور پرسپولیس به شرطی که خط حمله خود را تقویت کند به النصر می‌رسد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره حواشی لیگ و بیانیه نویسی باشگاه هم گفت:

فوتبال ما سال‌هاست درگیر حواشی است. از اشتباهات داوری تا این اواخر که بحث هزینه‌ تیم‌ها مطرح شده است. کجای فوتبال ما بدون حاشیه بوده که ما بگوییم اینجا را بدون حاشیه پیش بردیم. هر سال یک موردی روی داده است. به نظر من این بیانیه نویسی‌ها به باشگاه‌ها کمک نمی‌کند و کار را بدتر می‌کند.

درخشان در صحبت‌های خود درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا هم گفت:

انتخاب نفرات تیم ملی حق سرمربی تیم ملی است و کسی نمی‌تواند ایرادی به آن بگیرد. ممکن است برخی شایسته‌ها بیرون مانده باشند اما این حق سرمربی است که نفرات مدنظرش را انتخاب کند. ما باید منتظر باشیم بیبینیم نتیجه این لیست چه خواهد شد و الان وظیفه ما این است که از تیم ملی حمایت و حاشیه را از آن دور کنیم. امیدواریم بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شود و ارزیابی خوبی از نفرات به دست بیاید که اگر نیاز بود نفرات جدید به تیم اضافه شوند و اگر نیاز نبود هم تیم با همین شرایط به کارش ادامه بدهد. در نهایت این دو بازی می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد. نمی‌توانیم بگوییم درهای تیم ملی بسته است و دیگر نفرات جدید به تیم ملی اضافه نمی‌شوند.

او درباره انتخاب هومن افاضلی و خداداد عزیزی به عنوان مشاوران سرمربی تیم ملی و اینکه عزیزی به عنوان دستیار در تمرین هم شرکت می‌کند هم گفت:

معمولا مشاورها وارد زمین نمی‌شوند و از بیرون کار را دنبال می‌کنند و نظرات خود را می‌گویند. دستیار با مشاور فنی متفاوت است. نشنیده بودم که مشاور وارد زمین شود. وقتی شما پست مشاور را به کسی می‌دهید، مشاور نباید درون زمین باشد. امیدوارم همه عزیزانی که هستند به تیم ملی کمک کنند. با این حال در بحث بازی‌های دوستانه تیم ملی نیاز دارد با تیم‌های قدرتمندتری بازی کند تا نقاط ضعف خود را بشناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *