بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های برتر فلیکس خرید جدید بارسلونا + فیلم

عملکرد فلیکس در اتلتیکومادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۸


هافبک جدید بارسلونا در مراسم رونمایی‌اش از علاقه‌ خود و خانواده‌اش به این باشگاه سخن گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوائو فلیکس که در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست، امروز (شنبه) با حضور در ورزشگاه نوکمپ به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید کاتالان‌ها معرفی شد.

فلیکس در مراسم رونمایی‌اش گفت:

خیلی خوشحالم که اینجا هستم. همان‌طور که پیش از این گفته بودم، بودن در بارسلونا رؤیای من بود و حالا این اتفاق رخ داد. می‌خواهم تا جای ممکن به تیم کمک کنم. پدرم، بردارم، ما همیشه طرفدار بارسلونا بوده‌‌ایم. رؤیای بازی برای بارسلونا را از بچگی در سر داشتم.

او که تابستان 2019 بود که در انتقالی 126 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوست، فصل گذشته رابطه‌اش با دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو به قدری سرد شد که مدیران این باشگاه مجبور شدند او را در نیمه دوم فصل گذشته به چلسی قرض بدهند.

این هافبک پرتغالی که تا پایان ماه ژوئن 2027 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، در 133 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 34 گل‌زده و 18 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *