بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی با پوچتینو هم می بازد ؛ چلسی 0- 1 ناتینگهام فارست

باخت یک بر صفر چلسی برابر ناتینگهام فارست هفته چهارم لیگ برتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۴
چلسی ؛ باخت یک بر صفر چلسی برابر ناتینگهام فارست هفته چهارم لیگ برتر

چلسی در هفته چهارم لیگ برتر در خانه خود مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 1-0 شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی که بعد از یک تساوی و یک باخت در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در هفته گذشته موفق شد لوتون تاون را شکست بدهد امروز در خانه خود مقابل ناتینگهام فارست شکست خورد. تیم مهمان با تک‌گل آنتونی الانگا، خرید جدیدشان از منچستریونایتد، به پیروزی رسیدند.

چلسی در اوایل باز دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد. ابتدابن چیلول سانتر خطرناکی روی دروازه ارسال کرد و ضربه استرلینگ در حال ورود به دروازه بود که آنیا هافبک فارست توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.

در ادامه نیمه اول بعد از چند حرکت تماشایی ترکیبی توسط بازیکنان چلسی استرلینگ توپ را به گالاگر رساند و شوت سرکش او درحالیکه ترنر مغلوب شده بود از بالای دروازه بیرون رفت تا ناتینگهام فارست نفس راحتی بکشد.

در ادامه این نیمه چلسی همچنان بر بازی مسلط بود و چند موقعیت به دست آورد اما بازی در نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

درحالیکه تنها سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود آنتونی الانگا، خرید جدید فارست از منچستریونایتد، موفق شد تیمش را پیش بیندازد. چلسی بعد زا برخورد کایسدو و گالاگر به هم توپ را از دست داد و آوونی بعد از توپ ربایی الانگا را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد تا این بازیکن تعویضی دروازه تیم پوچتینو را باز کند.

بازیکنان چلسی در دقایق پایانی هم فرصت خوبی برای به تساوی کشاندن مسابقه را از دست دادند. این بار پالمر پاس خوبی در اختیار استرلینگ گذاشت اما استرلینگ نتوانست به توپ ضربه بزند و جکسون به صورت اتفاقی صاحب موقعیتی عالی شد ولی بی‌دقتی او باعث شد این فرصت از فاصله نزدیک به دروازه فارست از دست برود.

بازی در نهایت با برتری 1-0 فارست به پایان رسید تا پوچتینو دومین شکست خود به عنوان سرمربی چلسی را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *