بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معرفی بهترین تفریحات فضای باز در تهران

خرید بلیط تفریحات فضای باز در تهران

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
معرفی بهترین تفریحات فضای باز در تهران

با ما همراه باشید تا چند مورد از تفریحات فضای باز شهر تهران را که طرفداران بسیار زیادی دارد، به شما معرفی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معمولا همه‌ی ما بعد از ساعات طولانی کار به تفریحی احتیاج داریم که بتواند استرس‌های روزانه‌ی ما را برطرف کرده و ما را از فضای یکنواخت کار نجات دهد. یکی از بهترین گزینه‌هایی که در این مواقع به ذهن ما می‌رسد، فعالیت‌های تفریحی در فضای باز و گذراندن اوقات فراغت در چنین فضایی است. ما برای اینگونه تفریحات معمولا به محیط‌های طبیعی و نیمه‌طبیعی خارج از شهر پناه می‌بریم.

تفریحات فضای باز علاوه بر ایجاد آرامش و شادی در وجود ما می‌تواند سلامت جسمی و روحی ما ارتقا بخشیده و ما را از شر مشکلاتی نظیر افسردگی و بیحالی رها کند. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از تفریحات فضای باز شهر تهران را که طرفداران بسیار زیادی دارد، به شما معرفی کنیم:

پاراگلایدر در تهران

یکی از وسایلی که از گذشته تاکنون نزدیک‌ترین حس پرواز پرندگان را برای انسان شبیه‌سازی می‌کند، پاراگلایدر است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای تجربه‌ی این احساس باید حتما آموزش ببینند؛ ولی در پاسخ به این افراد باید بگوییم شما می‌توانید به همراه یک خلبان حرفه‌ای پاراگلایدر، به صورت دونفره پرواز را تجربه کنید.

البته که شما می‌توانید پاراگلایدر را به صورت حرفه‌ای فرا گرفته و به صورت انفرادی آن را تجربه کنید؛ ولی اگر تنها به دنبال تجربه‌ی حس پرواز هستید، پرواز به کمک یک خلبان حرفه‌ای برای شما کفایت می‌کند. برای تجربه‌ی پاراگلایدر در تهران، می‌توانید به مجموعه‌های زیر مراجعه کنید:

معرفی بهترین تفریحات فضای باز در تهران

1. پاراگلایدر زندیه

این مجموعه دارای دو سایت اختصاصی به آدرس‌های زیر است: سايت شماره ١ (سايت همت) در كيلومتر ١٧ اتوبان تهران كرج، بعد از ايران خودرو، بلوار شهيد اردستانی، خيابان دانش، ميدان دانش و سايت پروازی همت سايت شماره ٢ ( سايت چنار) در شهر دماوند، بالاتر از ميدان امام خمينی، جنب امام زاده، خروجی روستای چنار شرق، سايت پروازی چنار واقع شده است.

مخاطب پاراگلایدر زندیه بانوان و آقایان بوده در گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان می‌باشد. طول مدت زمان پرواز با پاراگلایدر در این مجموعه حدود 20 دقیقه بوده و پرواز همه روزه به شرط مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود.

2. آکادمی دانش پرواز آسمان

این آکادمی پرواز را در سطوح مختلف آموزش داده و به دانش آموختگان خود گواهینامه سبک و فوق سبک پرواز اعطا می‌کند. آکادمی دانش پرواز آسمان همچنین کلاس‌های تئوری و پروازی را در فرودگاه ایوانکی برگزار کرده و امکان پرواز تفریحی را برای مراجعان خود فراهم آورده است.

این آکادمی که در محدوده‌ی سعادت آباد واقع شده است، پذیرای بانوان و آقایان در گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان می‌باشد.

3. پاراگلایدر سرگرد خلبان محمد قربانی

سرگردخلبان سید محمد قربانی، خلبان جایروکوپتر هواپیمایی ناجا بوده و در پرواز تفریحی با پاراگلایدر شما را همراهی می‌کند. در این پرواز شما به هیچ آموزشی نیاز نداشته و می‌توانید از فرصت پرواز با یک خلبان حرفه‌ای لذت ببرید.

مخاطب این پرواز بانوان و آقایان در گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان هستند و جلسات به صورت خصوصی برگزار می‌شود. شما برای انتقال به قله‌ی کوه و فیلمبرداری نیاز دارید که هزینه‌ای را جداگانه پرداخت کنید.

4. پاراگلایدر سروی

شما می‌توانید با پاراگلایدر سروی یک روز زیبا و پر هیجان را برای خود رقم بزنید و با دوربین ورزشی آن را ماندگار کنید. مخاطبان این پاراگلایدر بانوان و آقایان در گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان هستند. جلسات این پرواز خصوصی بوده و به صورت دو نفره انجام می‌شود.

شما با این پاراگلایدر تجربه ای به یادماندنی و استثنایی با پاراگلایدر خلبان سروی را خواهید داشت که بسته به شرایط آب و هوایی حداکثر یک ساعت زمان خواهد برد.

پینت بال در تهران

اگر به دنبال هیجان و تحرک هستید، پیشنهاد ما به شما بازی پینت بال است. در این بازی افراد به 2 گروه تقسیم شده و به کمک تفنگ، گلوله‌های رنگی به یکدیگر شلیک می‌کنند. تیر‌های اسلحه مخصوص این بازی پلاستیکی بوده که درون آنها رنگ محلول در آب وجود دارد و اصلا آسیبی به طرف مقابل وارد نمی‌کنند.

معرفی بهترین تفریحات فضای باز در تهران

برای شروع بازی شما به دو گروه مساوی تقسیم شده و پشت آیتم‌های مختلف موجود در زمین مخفی می‌شوید. با سوت داور هر دو تیم به هم حمله ور شده و تیراندازی می‌کنند. زمانی که تیر به یکی از بازیکنان اصابت کند، از هم می‌پاشد و اثر رنگ را روی بازیکن حریف به جای می‌گذارد. این یعنی آن بازیکن تیر خورده و باید از دور مسابقه خارج شود.

هرچه اسلحه‌ی استفاده شده در بازی شباهت بیشتری به اسلحه‌ی واقعی داشته باشد، بازی هیجان انگیز‌تر می‌شود؛ از این رو پینت بال یک تفریح عالی برای خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه است. در ادامه چند مورد از بهترین مراکز پینت بال تهران را به همراه محدوده‌ی آدرس آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم:

  • پینت بال فارست (ستارخان)
  • پینت بال صبا (اتوبان بابایی)
  • پینت بال باشگاه پرواز (سعادت آباد)
  • پینت بال پرواز پلاس (در سعادت آباد)
  • پینت بال و لیزر تگ سعادت آباد (سعادت آباد)
  • پینت بال شوتر (نیاوران)
  • پینت بال بردیا (نازی آباد)
  • پینت بال سورنا (رباط کریم)
  • پینت بال VIP (اراج)
  • پینت بال سرپوشیده تهران (سعادت آباد)
  • پینت بال رازی (هلال احمر)
  • پینت بال آرمان (تهران پارس)
  • پینت بال بام لند (اتوبان همت)

کارتینگ در تهران

کارتینگ یکی از تفریحات مناسب برای علاقه‌مندان به ماشین و رانندگی است که هیجان مخصوص به خودش را داراست. کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی ورزش موتوری به حساب می آید که با خودرو‌های چرخ باز به نام “کارت” انجام می‌شود. این ماشین‌ها تنها در مسیر‌های کارت اجازه‌ی رانندگی دارند و از آن‌ها فقط به منظور تفریح استفاده می‌شود.

برای استفاده از کارتینگ نیازی نیست که یک راننده‌ی حرفه‌ای باشید. کارت ها حتی برای کسانی که گواهینامه هم ندارند مجاز است و همه افراد اعم از خانم‌ها و آقایان می‌توانند از سوار شدن بر آن لذت ببرند. در همه جای دنیا می توانید از سن شش یا هفت سال سوار کارت شوید؛ چرا که این ماشین ها در سایزهای مختلف برای رده های سنی 6 سال به بالا موجود است.

معرفی بهترین تفریحات فضای باز در تهران

کارت‌ها در دو نوع کارت «رنتال» (Rental) برای افراد مبتدی و کارت «ریس» (Race) برای افراد حرفه‌ای وجود دارد. مردم عادی می‌توانند با آموزش چند دقیقه‌ای، از کارت رنتال استفاده کرده و هیجان را با سرعت حداکثر ۷۰ کیلومتر بر ساعت تجربه کنند.

اگر شما هم به دنبال تجربه‌ی کارتینگ تهران هستید، می‌توانید به مجموعه‌های زیر مراجعه کنید:

  • کارتینگ کاریو (محدوده‌ی اوقاف)
  • پیست کارتینگ بین المللی پرند (محدوده‌ی رباط کریم)
  • مجموعه کارتینگ آزادی (محدوده‌ی مجموعه ورزشی آزادی)
  • کارتینگ فراسا (جاده‌ی لشکرک)
  • کارتینگ شهربانو مخصوص بانوان (انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی)
  • کارتینگ دانیال (محدوده‌ی اقدسیه)
  • کارتینگ موزه خودرو (کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج)
  • کارتینگ دریاچه چیتگر (محدوده‌ی دریاچه چیتگر)

خرید بلیط تفریحات فضای باز در تهران

در این مطلب به معرفی پاراگلایدر، پینت بال و کارتینگ پرداختیم که جزو تفریحات هیجان انگیزی است که در فضای باز و هوای آزاد انجام می‌شود. اگر شما هم آپارتمان نشین هستید و روزانه زمان زیادی را در فضای ساختمان محل زندگی یا کار خود می‌گذرانید، این تفریحات را امتحان کنید.

تفریحاتی که در این مطلب برای شما برشمردیم علاوه بر فراهم آوردن تحربه‌ی هوای آزاد می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای شما فراهم آورد. از آنجایی که معمولا این تفریحات طرفداران بسیاری دارند، بهتر است از قبل بلیط آن‌ها را به صورت آنلاین از وبسایت تخفیفان تهیه کنید. ما در تخفیفان این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید با ارزان‌ترین قیمت، بلیط مدنظر خود را تهیه کنید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *