بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناراحتی شدید گزینه منچستریونایتد ؛ عجله کنید !

دلخوری نمایندگان سفیان امرابط از عدم ارائه پیشنهاد از سوی منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰
امرابط ؛ دلخوری نمایندگان سفیان امرابط از عدم ارائه پیشنهاد از سوی منچستریونایتد

نمایندگان سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، از عملکرد منچستریونایتد و عدم ارائه پیشنهاد برای جذب او عصبانی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب امرابط داشت و از مدیران منچستریونایتد خواسته بود که هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن او در این تابستان اقدام کنند.

باشگاه بارسلونا و ژاوی هم مشتاق جذب این بازیکن بودند اما او تصمیم داشت به منچستریونایتد ملحق شود تا فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و به همین دلیل حاضر به مذاکره با بارسا نشد.

پیش از این گفته شده بود که این ستاره مراکشی مذاکراتی را از طریق مدیر برنامه‌هایش با مدیران یونایتد انجام داده و با آنها به توافق شخصی کامل رسیده و تنها ارائه پیشنهاد از سوی این باشگاه و توافق آنها با فیورنتینا برای انتقالش به اولدترافورد مانده است.

اما حالا رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که عدم ارائه پیشنهاد رسمی برای امرابط از سوی شیاطین سرخ باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او و خصوصا مدیر برنامه و نمایندگانش شده است.

تنها سه روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی مانده است و به نظر می‌رسد که این مهلت برای ارائه پیشنهاد، انجام مذاکره، توافق و امضای قرارداد با فیورنتینا و این بازیکن خیلی زیاد نباشد و شاید شانس جدایی او از این باشگاه و حضورش در لیگ برتر انگلیس را به صورت کامل از بین ببرد.

شرایط مالی باشگاه یونایتد و بودجه محدود آنها برای جذب بازیکن و همچنین موفق نشدن در فروش بازیکنانی چون هری مگوایر باعث شده که این شرایط به وجود بیاید. مصدومیت لوک شاو هم شرایط این تیم را بیش از پیش دشوار کرده و شاید آنها مجبور به جذب مدافع به جای این هافبک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *