بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به مدیرعامل آبی ها

شاهرخ بیانی : علی خطیر هیچ حرکتی برای استقلال نکرده

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۸
شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال گفت : کسی که بخواهد بازیکن بگیرد می‌تواند بازیکن جذب کند، اما علی خطیر هیچ کاری نکرده است من فکر می‌کنم اختلافی که بین نکونام و خطیر به وجود آمده به استقلال لطمه می‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی اقتصادی آبی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

استقلال در این دیدار خوب بازی کرد و توانست ۳ امتیاز حساس را بگیرد. خیلی خوشحالم که مهرداد محمدی به عنوان بازیکن جدید در این دیدار گل زد. به نظرم خیلی مهم است که بازیکنان جدید در بازی اول و دوم خود گل بزنند و خوب بازی کنند چون اعتماد به نفسشان بالا می‌رود.

وی درباره عملکرد استقلال خوزستان گفت:

استقلال خوزستان هم فوتبال خوبی بازی کرد و ضد فوتبال بازی نکرد و خیلی خوب و با برنامه بازی می‌کردند. استقلال تهران هم همینطور خوب بازی کرد. هر ۲ تیم فوتبال بازی کردند، اما استقلال در خانه اش بهتر بازی کرد و حقش بود که ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

بیانی درباره اینکه نبود تماشاگران را چطور می‌بیند، گفت:

فوتبال بازی‌کردن در این شرایط جذابیتی ندارد، حضور هوادار لذت زیادی هم برای بازیکنان و هم هواداران دارد. زمانی‌که استادیوم خالی است، بازیکن خیال می‌کند تمرین است و آن حس و هیجان را ندارد. متأسفانه برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ است که سکو‌ها و زمین ورزشگاه آزادی را به این روز انداخته است، در حالی‌که باید در تعطیلات ورزشگاه را بازسازی می‌کردند، اما قول دادند که به زودی درست شود و امیدوارم تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوب خود را ببینند و در بازی پرسپولیس و استقلال تماشاگر حضور داشته باشد.

پیشکسوت استقلال درباره پیروزی اقتصادی آبی‌پوشان، بیان کرد:

متاسفانه سوء مدیریت باعث مشکلاتی برای تیم استقلال شده است و مدیران برای نکونام کم کاری می‌کنند و کار برای او سخت شده است. به هرحال نکونام خودش بازیکن استقلال و کاپیتان تیم ملی بوده و الان سرمربی این تیم شده. مدیریت قبلی بازیکن می‌گرفت و بدهی‌ها را می‌داد، اما از وقتی خطیر آمده هیچ حرکتی برای تیم نکرده است. او نه بدهی‌ها را داده و نه بازیکن برای تیم گرفته است و فقط قول و وعده و وعید داده است.

وی افزود:

کسی که بخواهد بازیکن بگیرد می‌تواند بازیکن جذب کند، اما خطیر هیچ کاری نکرده است. من فکر می‌کنم اختلافی که بین نکونام و خطیر به وجود آمده به استقلال لطمه می‌زند. اگر آقایان نمی‌توانند کار کنند بگذارند آن‌هایی که قبلا کار می‌کردند یا افرادی که می‌توانند مشکلات این تیم را با گرفتن اسپانسر و آوردن پول حل کنند، بیایند. حدود ۲ ماه است که خطیر آمده، اما هیچ حرکت مثبتی انجام نداده. نه پول بازیکنان را دادند، نه پیش پرداخت‌ها را. نه طلب فصل گذشته را تسویه کردند و نه بازیکن برای تیم گرفتند. پس بودنشان با نبودنشان هیچ فرقی ندارد و بگذارند تیم به حال خودش باشد. حجت کریمی مدیریت قبلی خوب کار می‌کرد و آن همه بدهی داد و آدم قوی بود، چشم و دلش سیر بود و عاشق استقلال بود. چرا نگذاشتند او کار کند؟

وی افزود:

کریمی را آنقدر اذیت کردند که گفت دیگر نیستم. رییس خصوصی سازی فقط خواست که او را بزند، اما او خوب کار می‌کرد. وقتی کریمی مدیر باشگاه شد خیلی از بدهی‌ها را داد و روی ارتباطاتش این کار را کرد. اگر اسمش مدیر باشد، اما هیچ کاری برای باشگاه نکند چه اتفاقی می‌افتد، بود و نبودش هیچ فرقی ندارد. آقایان که نمی‌توانند کاری انجام بدهند خداحافظی کنند و بگذارند افراد دیگری کار کنند. آنقدر به تیم لطمه نزنند که طرفداران اذیت شوند.

بیانی گفت:

همه تیم‌ها به جز استقلال بازیکن گرفتند. مگر می‌شود تیم بزرگ با اسم بزرگ که این همه هوادار دارد، شرایطش اینطور باشد، اما آقایان عین خیالشان نیست. کجای دنیا مدیرعامل با دید خودش بازیکن می‌گیرد؟ سرمربی باید بازیکن انتخاب کند. خطیر خودش رفته با بازیکن عراقی قرارداد بسته و بعد به تیم دیگری داده است. نکونام می‌گوید بازیکنان جدید را لازم دارد، اما سر از نساجی و سایر تیم‌ها در می‌آورند. باتوجه به بده و بستان‌هایی که پشت پرده انجام می‌شود،‌ معلوم است برای نکونام دارند کم کاری می‌کنند تا او را عاصی کنند تا تیمش نتیجه نگیرد.

او افزود:

در این شرایط نکونام بهترین نتایج گرفته است و حضورش به بازیکنان استقلال اعتماد به نفس داده است. بازیکنان پولی نگرفتند و حتی قرارداد پارسال خود را طلبکار هستند، اما الان از قراردادشان هم به خاطر نکونام کم کردند، اما چرا مدیریت کمک نمی‌کند و چرا پول‌ بازیکنانی که آنقدر با تعصب بازی می‌کنند را نمی‌دهند؟ مدیریت هم باید کمک کند. مگر می‌شود قبل از آمدن به استقلال بگویند عاشق استقلال هستیم، اما کاری برای این تیم نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *