بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام جواد نکونام برای این ستاره

جواد نکونام سرمربی استقلال : حسینی کاپیتان و بزرگ استقلال است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۸:۳۸
حسینی ؛ جواد نکونام سرمربی استقلال : حسینی کاپیتان و بزرگ استقلال است

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی برابر استقلال خوزستان به تمجید از کاپیتان تیم خود پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی در دیدار مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید که سیدحسین حسینی موفق شد سومین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

گلر ایران در جام جهانی قطر در حالی این بازی را بدون دریافت گل پشت سر گذاشت که در 360 دقیقه قبلی تنها یک بار آن هم روی ریباند پنالتی دروازه‌اش را باز شده دیده و از این نظر عملکرد قابل توجهی داشته است.

موضوعی که به کنفرانس سرمربی استقلال پس از برد هم راه پیدا کرد و از نکونام در مورد عملکرد دروازه‌بان تیمش سوال کردند که واکنش جالب او را در پی داشت:

«غیر از این از حسینی توقع نداشتیم. با وجود فشارهای سال گذشته او را نگه داشتیم چون به او اعتقاد داشتم. سالی که خودم به استقلال آمدم، سید هم حضور داشت. او کاپیتان و بزرگ استقلال است. اعتقاد قبلی من این است که سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و هست، این را ثابت کرده است. ما از سید فقط توقع همین عملکرد را داریم. حسینی بزرگ‌ تر، بهترین بازیکن و کاپیتان تیم است و می‌تواند بهترین گلر تیم ملی باشد.»

حمایت ویژه نکونام از گلر استقلال حالا اعتمادبنفس مضاعفی به سنگربان باتجربه آبی‌ها می‌دهد. گلری که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب در سال گذشته، در بهترین فرم ممکن لیگ جدید را استارت زده و هواداران را به داشتن گلری در سطح تیم ملی همچون دوران اوج حسینی، خوشبین کرده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *